۸ آذر ۱۴۰۰، ۲۲:۱۳

فرماندار شاهرود:

برخی واحدهای مسکن مهر بسطام ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند

برخی واحدهای مسکن مهر بسطام ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند

شاهرود- فرماندار شاهرود با اشاره به شرایط واگذاری شهرک‌های مسکن مهر به شهرداری در شهرهای این شهرستان، گفت: برخی واحدها در شهر بسطام تا ۷۵ درصد تکمیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب جلالی شامگاه دوشنبه در نشست شورای مسکن شاهرود به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان و شهرداری‌های شهرستان شاهرود پرونده‌های کمیسیون ماده پنج و کارگروه زیربنایی را با قید فوریت جمع بندی و بررسی کنند، تاکید کرد: بی اعتمادی به واسطه عدم تکمیل پروژه‌های مسکن مهر در مردم ایجاد شده است.

وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان و دستگاه‌های خدمات رسان به قید فوریت مشکلات مسکن‌های مهر را برطرف کرده و هرچه سریع‌تر واحدها را به متقاضیان تحویل دهند، افزود: طرح ملی مسکن با تسهیلات قابل توجهی همراه است که در اجرای این طرح دولت مصمم و مجلس نیز حمایت همه جانبه می‌کند و باید دستگاه‌های اجرایی پای کار برای تحقق آن باشند.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه مقدمات واگذاری شهرک‌های مسکن مهر به شهرداری هر چه سریع‌تر فراهم شود، ابراز کرد: برخی واحدها در شهر بسطام تا ۷۵ درصد تکمیل شده که می‌توان با تکمیل آن بسیاری از متقاضیان را خانه دار کرد.

به گزارش مهر، در این نشست شرایط مسکن مهر شاهرود و شرایط متقاضیان طرح مسکن ملی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 5364022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha