۱۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۴۳

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت:

۵۵ طرح عمرانی توسط سپاه در شهرستان مرزی سردشت اجرایی می شود

۵۵ طرح عمرانی توسط سپاه در شهرستان مرزی سردشت اجرایی می شود

ارومیه – معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت از اجرای ۵۵ طرح عمرانی در مناطق روستایی این شهرستان مرزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جبار فصاحت بعد از ظهر یکشنبه در بازدید خبرنگاران از روند اجرای طرح‌های عمرانی سپاه در مناطق روستایی سردشت اظهار کرد: با هدف محرومیت زدایی در مناطق محروم تاکنون ۲۵ طرح عمرانی در مناطق روستایی این شهرستان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ طرح دیگر عمرانی نیز در دست اجراست که تلاش می‌شود تا پایان امسال به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار بگیرد، ادامه داد: این طرح‌های عمرانی با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال طی امسال در مناطق محروم این شهرستان اجرا شده است.

فصاحت اجرای ۱۱ واحد مسکونی مددجویی، ۲ طرح تأمین آب شرب روستایی و انتقال آب به مزارع کشاورزی به طول هزار متر، احداث ۲ جاده روستایی، احداث ۲ دهنه پل، احداث دیوار ساحلی و سیل کش و همچنین مرمت و بازسازی ۶ باب خانه محروم و خانه عالم را از مهمترین طرح‌های اجرایی در این زمینه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح‌ها از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) و سپاه شهدای آذربایجان غربی تأمین شده است که با اتمام آنها ۳۰۰ خانوار روستایی مناطق کم برخوردار این شهرستان از مزایای آن بهره مند شدند.

خبرنگاران رسانه‌های گروهی در بازدید یک روزه از روند طرح‌های سپاه در مناطق روستایی سردشت بازدید کردند این بازدید به منظور آشنایی و شناخت از سختی اجرای طرح‌ها در مناطق کم برخوردار مرزی و ارتباط دوسویه مرزنشینان و گروه‌های جهادی و درک و شناخت بهتر از مشکلات و مسائل این مناطق و انعکاس آنها انجام گرفت.

خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای این شهرستان در اردوی یک روزه از طرح‌های اجرایی و در دست اقدام سپاه در روستاهای مرزی "سیونه"گویزیله" و "گومان" از توابع بخش وزینه سردشت بازدید کردند.

کد خبر 5368370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha