۱۵ آذر ۱۴۰۰، ۹:۱۱

معاون صمت بوشهر:

جذب افراد کمتر از ۱۸ سال در شرکت‌های بازاریابی بوشهر ممنوع شد

جذب افراد کمتر از ۱۸ سال در شرکت‌های بازاریابی بوشهر ممنوع شد

بوشهر- معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: جذب بازاریاب کمتر از ۱۸ سال در شرکت‌های بازاریابی بوشهر ممنوع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم محمد زاده صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس آئین نامه اجرایی قانون نظام صنفی جذب بازاریاب از بین افراد کمتر از ۱۸ سال سن ممنوع است.

وی اضافه کرد: همه شرکت‌ها موظف هستند تا پایان ماه جاری، حداقل از طریق یکی از سامانه‌های دارای مجوز از جمله امتاء، سماوا و شاهکار که دارای قابلیت تفکیک افراد زیر ۱۸ سال سن از سایر افراد است، بر روی بسترهای الکترونیکی خود، قابلیت احراز هویت بازاریابان را تا زمان ایجاد ساز و کار لازم در سامانه یونی کد، پیاده سازی و اجرا کنند.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: باید به گونه‌ای عمل شود که حداکثر تا تاریخ دهم دیماه امسال ‬ از این طریق، هویت و سن همه بازاریابان ثبت نام شده احراز شود.

محمد زاده تصریح کرد: بعد از مهلت مذکور، هیچ عذری پذیرفته نخواهد شد و در صورت مشاهده افراد زیر ۱۸ سال سن به عنوان بازاریاب در محل شعب، با شرکت و بازاریاب معرف برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

کد خبر 5368665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha