۱۸ آذر ۱۴۰۰، ۸:۳۶

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان‌جنوبی:

ششمین مرحله جمع‌آوری تله‌های انجام شکار غیر مجاز هوبره انجام شد

ششمین مرحله جمع‌آوری تله‌های انجام شکار غیر مجاز هوبره انجام شد

بیرجند- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان‌جنوبی گفت: ششمین مرحله جمع‌آوری تله‌های انجام شکار غیر مجاز هوبره انجام و حدود هزار تله جمع آوری شد.

مسعود مستقیم در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرحله ششم جمع‌آوری تله‌های انجام شکار غیر مجاز هوبره در مناطق مرزی خراسان‌جنوبی با کشور افغانستان در سال جاری در این هفته توسط یگان حفاظت محیط زیست استان در شهرستان‌های زیرکوه و درمیان انجام شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی بیان‌کرد: حدود هزار تله انجام شکار غیر مجاز هوبره از دشت‌های مناطق مرزی خراسان جنوبی با کشور افغانستان جمع‌آوری و معدوم گردید.

مسعود مستقیم با اعلام این خبر افزود: پایش مناطق مرزی خراسان‌جنوبی با کشور افغانستان در جهت پیشگیری از تله‌گذاری و حفظ پوشش، گیاهی و حفاظت از گونه منحصر به فرد با شهرت بین‌المللی هوبره با جدیت در دستور اداره یگان حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی قرار دارد

وی ادامه‌داد: در پایش‌های مذکور علاوه بر یگان حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی، پرسنل یگان حفاظت جنگل‌ها و مراتع استان، پرسنل محترم مرزبانی استان، همیاران افتخاری محیط بان و تشکل‌های زیست محیطی مردم نهاد و خبرنگاران و جوامع بومی و محلی مشارکت فعال دارند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی افزود: یگان حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی در تمامی ساعات شبانه روز از آمادگی کامل در جهت برخورد با هرگونه تخلفات زیست محیطی برخوردار است و شهروندان عزیز با می‌توانند این تخلفات را هر لحظه به ما اطلاع دهند.

کد خبر 5371237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha