۱۸ آذر ۱۴۰۰، ۹:۰۳

رئیس حوزه هنری مازندران:

پردیس سینمایی در ساری و نوشهر احداث می شود

پردیس سینمایی در ساری و نوشهر احداث می شود

ساری- رئیس حوزه هنری مازندران با اشاره به اینکه دو پردیس سینمایی در ساری و نوشهر ساخته می شود، گسترش سینماسازی، تجهیز و به روزرسانی سینماهای فعال را از مهمترین رویکردها بیان کرد.

مهدی معصومی گرجی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های ساخت و توسعه سالن‌های سینما در استان اظهار داشت: در ساری پردیس سینمایی شمال در سینما ایران سابق احداث می‌شود و عملیات کلنگ زنی این ساختمان هفت طبقه که دارای هفت سالن سینما، گالری، استودیو، فروشگاه محصولات فرهنگی، کافی شاپ و غیره خواهد بود، انجام شد.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود این ساختمان تا دو سال آینده تکمیل شود، گفت: همچنین پردیس سینمایی با چهار سالن با همکاری شهرداری در نوشهر در حال تجهیز و تکمیل است.

وی اظهار داشت: پردیس سینمایی نوشهر دارای دو سالن ۸۰ نفر، یک سالن ۴۰ نفره و یک سالن ۲۰ نفره ویژه کودکان خواهد بود و اقدام به تجهیز آن تا پایان سال خواهیم بود.

معصومی گرجی یادآور شد: همچنین قرار است سینماهای موجود مانند سپهر ساری، بهشهر و آمل را به چند سالن مجهز کنیم و اکنون در آمل قرار است دو سالن موجود به چهار سالن تبدیل شود.

رئیس حوزه هنری مازندران یادآور شد: دو سالن سینما سپهر ساری نیز قرار است به پنچ سالن تبدیل شود و به روزرسانی سینماها از جمله سیاست‌ها و رویکردها است.

وی گسترش سینماسازی را از جمله رویکردهای حوزه هنری برشمرد و خواستار همکاری و همراهی شهرداری‌های مناطق مختلف استان برای اجرای این طرح شد.

کد خبر 5371248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha