۱۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۵۸

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی:

جلسات فانتزی برای رفع موانع تولید بخش خصوصی دیگر جوابگو نیست

جلسات فانتزی برای رفع موانع تولید بخش خصوصی دیگر جوابگو نیست

سنندج- نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسات فانتزی برای رفع موانع تولید بخش خصوصی دیگر جوابگو نیست و باید مردم و بخش خصوصی را در سیاست گذاری و تصمیمات دخیل کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زندیان روز پنج شنبه در شورای اداری استان کردستان در سنندج اظهار کرد: مجلس دغدغه معیشت مردم و مبحث اقتصاد را در اولویت خود قرار داده است و در این مدت ۱۰ مصوبه تأثیر گذار را داشته است که تولید سالانه یک میلیون مسکن، قانون مالیات بر خانه‌های خالی، طرح رتبه بندی معلمان و اصلاح ساختار بانک مرکزی از مهمترین آن هاست.

وی افزود: در کردستان ظرفیت‌ها و موانع توسعه بسیاری وجود دارد که موانع توسعه در بسیاری مواقع در زبان سیاسیون و مسئولان دولتی مطرح می‌شود.

زندیان تصریح کرد: جلسات فانتزی برای رفع موانع تولید بخش خصوصی دیگر جوابگو نیست و باید مردم و بخش خصوصی را در سیاست گذاری و تصمیمات دخیل کنیم.

وی افزود: پروژه راه آهن همدان- سنندج هنوز تکمیل نشده، زنجیره فولاد ناقض مانده، مسیر انتقال آب سد آزاد به سنندج تنها سه کیلومتر انجام شده، از ۹۰ هزار هکتار سهمیه آبی کردن اراضی بسیاری از اراضی هنوز آبی نشده و جاده‌های کردستان اصلاً وضعیت مناسبی ندارند.

اوسطی نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: انقلاب اسلامی با توحید کلمه به پیروزی رسید و امروز کلیدواژه‌هایی همچون همگرایی و انسجام برای عبور از تحریم‌های اقتصادی ضروری است.

وی افزود: مردم همواره در میدان بوده اند و ما مسئولان نیز باید از این همبستگی ملی حفاظت کنیم و از چند دستگی و اختلاف پرهیز کنیم.

اوسطی خاطرنشان کرد: توسعه کردستان بخشی از پازل توسعه کشور است و باید با همگرایی از همه ظرفیت‌های استان بهره بگیریم.

کد خبر 5371595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha