۲۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۸

رئیس کل دادگستری استان سمنان:

۳۲ میلیارد تومان اموال تملیکی استان سمنان به فروش رسیده است

۳۲ میلیارد تومان اموال تملیکی استان سمنان به فروش رسیده است

سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به اینکه کالاهای سریع الفساد تعیین تکلیف خواهد شد، گفت: تاکنون ۳۲ میلیارد تومان از اموال موجود در انبارهای تملیکی استان سمنان به فروش رسیده است.

محمد جعفر عبدالهی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری جلسه تعیین تکلیف اموال موجود در انبارهای تملیکی و کالاهای توقیفی در استان سمنان، تاکید کرد: در این جلسه تکلیف اموال توقیفی موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی مشخص و دغدغه‌های سازمان‌های مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در بدو ورود به این امر دقت نظر در توقیف صورت بگیرد که چنانچه دلیلی برای توقیف وجود ندارد سازمان‌های کاشف از توقیف خودداری کنند و اگر با دلایل کافی منتهی به توقیف شد، صیانت و حراست اموال در نحوه انبار داری، مزایده و حراج حضوری رعایت شود.

فروش به قید فوریت

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: به درخواست سازمان‌های اموال تملیکی و تعزیرات حکومتی مقرر شد کالاهای سریع الفساد به قید فوریت تعیین تکلیف و به فروش برسد.

عبدالهی با بیان اینکه تاکنون ۳۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از اموال موجود در انبارهای تملیکی استان سمنان به فروش رسیده و در ماه‌های آینده نیز هر ماه شاهد برگزاری یک یا چند مزایده و حراج حضوری خواهیم بود، ابراز کرد: نظم انبار داری صورت گرفته و برای تمام کالاهای قبض انبار صادر می‌شود.

وی افزود: تلاش داریم اگر هر کدام از اموال توقیفی مجوز و قطعیت ورود به بازار گرفت در داخل استان وارد شود تا کمکی به اقتصاد در استان شود گفت: تعیین زمان مزایده به فراخور هر کدام از کالاها خواهد بود

کد خبر 5372621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha