۲۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۲

توسط نشر صاد؛

جلد سوم مجموعه معمایی «سلام همسایه» منتشر شد

جلد سوم مجموعه معمایی «سلام همسایه» منتشر شد

جلد سوم مجموعه «سلام همسایه» با عنوان «رازهای دفن‌شده» نوشته کارلی آنه‌وست با ترجمه‌ رامبد خانلری توسط نشر صاد منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلد سوم مجموعه «سلام همسایه» با عنوان «رازهای دفن‌شده» به قلم کارلی آنه‌وست به‌تازگی با ترجمه رامبد خانلری در ۲۳۰ صفحه و دو نسخه الکترونیکی و کاغذی توسط نشر صاد منتشر شده است.

نسخه کاغذی این کتاب به بهای ۶۹ هزار تومان عرضه شده و نسخه الکترونیکی آن نیز به قیمت ۳۴,۵۰۰ تومان توسط پلتفرم فیدیبو به مخاطبان ارائه می‌شود.

در معرفی جلد سوم این مجموعه آمده است:

«به‌تازگی دختر و پسر همسایه نیکی (آرون و خواهرش) گم شده‌اند و پلیس نتوانسته هیچ سرنخی پیدا کند. اما نیکی معتقد است که کار آقای پترسون (پدرشان) است. در ادامه اتفاقات مشکوکی در محله می‌افتد، اعلامیه‌های بچه‌های گم‌شده پاره و مفقود و یادداشت‌های عجیب در اطراف پیدا می‌شود.»

مجموعه «سلام همسایه» براساس بازی مشهور Hello Neighbor نوشته شده است. این رمان نوجوان با فضایی پرهیجان و گاهی ترسناک خواننده را با خودش به دنیای اتفاقات عجیب می‌برد. این مجموعه جزو پرفروش‌های آمازون است و تاکنون سه جلد آن توسط نشر صاد منتشر شده است: «خرت‌وپرت‌های گم‌شده»، «کابوس‌هایی در دل بیداری» و «رازهای دفن‌شده»

کد خبر 5372782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha