۲۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۰

توسط دانشگاه بین‌المللی قفقاز؛

ششمین کنفرانس علمی بین‌المللی روابط ایران و گرجستان برگزار می‌شود

ششمین کنفرانس علمی بین‌المللی روابط ایران و گرجستان برگزار می‌شود

ششمین کنفرانس علمی بین‌المللی روابط ایران و گرجستان جمعه ۲۶ آذر با همکاری مشترک دانشگاه بین‌المللی قفقاز گرجستان و رایزنی فرهنگی کشورمان در تفلیس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ششمین کنفرانس علمی بین‌المللی روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ایران و گرجستان روز جمعه ۲۶ آذر با همکاری مشترک دانشگاه بین‌المللی قفقاز گرجستان و رایزنی فرهنگی ایران در تفلیس در بستر فضای مجازی از طریق نرم افزار zoom برگزار می‌شود.

این‌کنفرانس ساعت ۱۰:۳۰ صبح به وقت گرجستان و ساعت ۱۰ صبح به وقت ایران با سخنرانی کاخابر کورزایا، رئیس دانشگاه بین‌المللی قفقاز و احمدعلی مهری اردستانی، رایزن فرهنگی ایران افتتاح خواهد شد.

در این‌کنفرانس بین‌المللی تعداد ۳۵ نفر از اساتید دانشگاه، نویسندگان، محققین و شخصیت‌هایی از کشورهای جمهوری اسلامی ایران و گرجستان چکیده مقالات علمی خود را در موضوعات مختلف و در سه بخش «سیاست و امنیت»، «اقتصاد» و «فرهنگ و تاریخ» مطابق برنامه اعلام شده در دو نوبت صبح و عصر ارائه می‌کنند.

همچنین، در این کنفرانس ۲۱ نفر از اساتید دانشگاهی و محققان گرجی و ۱۴ نفر از اساتید دانشگاهی و مراکز علمی ایران شامل دانشگاه تهران، دانشگاه اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی تهران، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه مازندران، دانشگاه گیلان، مؤسسه آینده پژوهی جهان اسلام و مؤسسه مطالعات قفقاز ایران مقاله خود را بیان خواهند کرد.

کد خبر 5376070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha