۲۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۲۱

با هدف گرامیداشت آیین ایرانی یلدا؛

مسابقه داستان‌نویسی «قلمت را بردار» برگزار می‌شود

 مسابقه داستان‌نویسی «قلمت را بردار» برگزار می‌شود

مسابقه داستان‌نویسی «قلمت را بردار» در قالب داستان کوتاه و داستانک با هدف گرامیداشت آیین ایرانی یلدا از سوی فرهنگسرای معرفت و موسسه‌ی فرهنگی هنری داناک برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقه داستان‌نویسی «قلمت را بردار» در قالب داستان کوتاه و داستانک از سوی فرهنگسرای معرفت و موسسه‌ی فرهنگی هنری داناک برگزار می شود.

این مسابقه در دو بخش موضوعی و آزاد از تاریخ ۳۰ آذرماه مقارن با شب یلدا تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ با هدف گرامی‌داشت آیین ایرانی یلدا، حمایت از استعدادهای داستان‌نویسی و ایجاد رقابت سالم برگزار می‌شود.

بخش موضوعی شامل داستانک‌هایی ویژه شب یلدا، آیین و مراسم ایرانی و بخش آزاد شامل موضوعات آزاد در قالب داستان کوتاه است که داستانک‌ها باید تنها در یک پاراگراف و داستان‌های کوتاه حداقل هزار کلمه و حداکثر ۲۵۰۰ کلمه‌ای باشند.

شرایط داستانک‌ها یا داستان‌های کوتاهی که به دبیرخانه ارسال می‌شود عبارتست از:

* هر نویسنده می‌تواند حداکثر سه اثر به صورت جداگانه برای هر دو بخش ارسال کند.

* در صورت کپی‌برداری یا استفاده از آثار دیگران، داستانک یا داستان کوتاه حذف خواهد شد.

* اثر ارسالی نباید به صورت هم‌زمان در دیگر مسابقات رتبه کسب کرده و یا قبلاً چاپ شده باشد.

* شرکت‌کنندگان نباید اثری چاپ شده در قالب داستان بلند، داستان کوتاه، داستانک، چه به صورت فردی و چه گروهی داشته باشند. همچنین پس از داوری آثار، به نفرات برتر هر بخش جوایز نقدی و غیر نقدی اهدا خواهد شد.

علاقمندان می توانند آثار خود را تا تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ به دایرکت موسسه فرهنگی هنری داناک و یا فرهنگ‌سرای معرفت به آدرس @FARHANGSARAMAREFAT و @TEAMEDANAK ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فرهنگی فرهنگ‌سرای معرفت با شماره تلفن ۴۴۳۰۱۴۴۴ تماس حاصل کنند.

کد خبر 5376493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha