۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۱۳

فرماندار خانمیرزا:

سرانه ورزشی در «خانمیرزا» نزدیک به صفر است

سرانه ورزشی در «خانمیرزا» نزدیک به صفر است

خانمیرزا- فرماندار خانمیرزا با بیان اینکه سرانه ورزشی در این شهرستان نزدیک به صفر است، اظهار کرد: همتی در اداره ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری برای حل این معضل وجود ندارد.

یوسف مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه «خانمیرزا» شهرستان تازه تأسیس است که در سال ۹۷ مصوبه هیئت وزیران را دریافت کرده است، اظهار کرد: بلاتکلیفی جوانان از لحاظ اوقات فراغت و نبود حداقل امکانات ورزشی در شهرستان از جمله مشکلات موجود است.

وی با اشاره به اینکه اداره ورزش و جوانان در شهرستان «خانمیرزا» مستقر نشده است، عنوان کرد: این اداره هیچ برنامه‌ای برای این شهرستان تا کنون نداشته است.

فرماندار خانمیرزا با بیان اینکه قهرمانان ورزشی زیادی در این شهرستان وجود دارد، ادامه داد: ورزشکاران برای تمرین باید به شهرستان لردگان بروند که هزینه مالی بسیاری را در بر دارد.

مرادی تصریح کرد: تنها دو سالن ورزشی در شهرستان «خانمیرزا» وجود دارد که یکی از سالن‌ها با شهر آلونی ۲۰ کیلومتر فاصله دارد.

وی با اشاره به اینکه اداره ورزش و جوانان باید احساس مسئولیت کند، گفت: این اداره باید برای شهرستان «خانمیرزا» برنامه داشته باشد و حداقل‌های مورد نیاز شهرستان را تأمین کند.

بی مهری اداره ورزش و جوانان به سرمایه‌گذاران

فرماندار خانمیرزا با بیان اینکه سرانه ورزشی در شهرستان «خانمیرزا» نزدیک به صفر است، افزود: نیازهای این شهرستان باید در برنامه‌های سال آینده و سفر ریاست جمهوری دیده شود و برای ایجاد سرانه ورزشی تأمین اعتبار گردد.

مرادی با اشاره به بی مهری اداره ورزش و جوانان به سرمایه‌گذاران، اظهار کرد: سرمایه گذار بخش خصوصی اقدام به ساخت استخر در شهرستان «خانمیرزا» کرد که به دلیل کمبود اعتبار و پرداخت نشدن تسهیلات ساخت این استخر نیمه‌کاره مانده است.

وی با اشاره به اینکه الگوی نادرستی در حوزه سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد شده است، عنوان کرد: باید از سرمایه‌گذاران حمایت کرد تا آنها در حوزه خدمات رسانی به مردم ورود کنند.

فرماندار خانمیرزا به واگذاری زمین یک هکتاری برای تأسیس زمین چمن اشاره کرد و گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان حتی پیگیری لازم برای تحویل انجام فرآیند قانونی تحویل زمین از منابع طبیعی را هم انجام نداده است.

کد خبر 5376736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha