۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۴۱

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

۴۱ دانش آموز و فرهنگی مازندران حافظ قرآن هستند

 ۴۱ دانش آموز و فرهنگی مازندران حافظ قرآن هستند

ساری- مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به فعالیت دارالقرآن در مناطق مختلف گفت: ۳۶ دانش آموز و پنج معلم و فرهنگی استان حافظ قرآن کریم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا سعدی پور بعدازظهر دوشنبه در نشست فعالان قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان با اشاره به اجرای طرح ملی لاله‌های روشن، برگزاری نمایشگاه قرآن، عترت و نماز، جشنواره کیمیای علوم آن را از جمله برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: در مناطق کمتر توسعه یافته و مدارس شبانه روزی نیز برنامه‌های قرآن وعترت اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه دو دارالقرآن همزمان با ایام فاطیمه در استان افتتاح شده است، افزود: در شهرستان آمل یک خیر یا ساختمان دو طبقه با ۱۰ اتاق را برای ترویج فرهنگ قرآنی اعطا کردند.

وی ادامه داد: ۴۱ نفر از دانش آموزان و فرهنگیان استان حافظان قرآن هستند و اکنون در تمامی مناطق استان دارای دارالقرآن هستیم و این مراکز ثقل فعالیت‌های قرآنی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به اجرای طرح کاروان قرآنی نور در شبکه شاد اشاره کرد و گفت: ۲۰۰ هزار دانش آموز در مسابقات قرآنی شرکت کردند.

سعدی پور برپایی نمایشگاه، مسابقات کتابخوانی، هیئت‌های دانش آموزی قرآنی، گفتمان‌های دینی، دعوت از مبلغان را از دیگر فعالیت‌ها بیان کرد و گفت: جشنواره سراسری با محوریت امر به معروف و نهی از منکر در استان برگزار شده است.

کد خبر 5380190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha