۲ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۲۰

مدیرکل تعزیزات حکومتی اردبیل:

افزایش تخلف فروش سهمیه آرد در اردبیل/۱۰ نانوایی متخلف پلمب شد

افزایش تخلف فروش سهمیه آرد در اردبیل/۱۰ نانوایی متخلف پلمب شد

اردبیل- مدیرکل تعزیزات حکومتی استان اردبیل گفت: با تشدید بازرسی از نانوایی ها در استان اردبیل برخی تخلفات کم فروشی، تاخیر در فعالیت و پخت نان و فروش سهمیه آرد محرز و با متخلفان برخورد شد.

علی رحیمی آذر در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طول یک هفته اخیر با گزارش‌های مردمی و حضور مأموران بازرسی تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در محل‌های گزارش شده تعدادی از نانوایی‌های متخلف شناسایی و برخورد قانونی و لازم با متخلفان انجام شد.

وی از پلمب ۱۰ واحد نانوایی متخلف در اردبیل خبر داد و افزود: ۸ واحد از این نانوایی‌ها در مرکز استان و ۲ باب نیز در شهرهای دیگر شناسایی شدند که اقدامات لازم برای قطع فعالیت آن‌ها تا زمان اصلاح تخلف انجام گرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همچنین خاطرنشان کرد: بیشترین تخلفات احرازی در بازدید از واحدهای نانوایی در استان متعلق به فروش سهمیه آرد، کم فروشی، گرانفروشی و عدم حضور به موقع در واحد صنفی و تعطیلی خودسرانه بوده است.

رحیمی آذر ادامه داد: به دلیل نیاز عامه مردم به نان و فعالیت تعداد معدودی واحد صنفی نانوایی در برخی محل‌ها تعطیلی واحدهای متخلف در این محل‌ها به صورت موقتی بوده و پلمب واحد متخلف نمی‌تواند مدت دار باشد.

وی از حضور به موقع مأموران نظارتی در صورت گزارش تخلف در محل مورد نظر خبر داد و افزود: شدت برخورد با نانوایی‌های متخلف در استان کاملاً قانونی است و در راستای احقاق حقوق عامه انجام می‌شود.

این مسئول همچنین به اجرای گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اشاره کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی در رابطه با پخت و عرضه نان مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 5382249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha