۲ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۵۲

استاندار بوشهر:

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه راه در استان بوشهر تسریع شود

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه راه در استان بوشهر تسریع شود

بوشهر- استاندار بوشهر بر لزوم رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان تاکید کرد و گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه راه در استان بوشهر تسریع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح پنجشنبه در نشست شورای ترافیک استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر طی فصل زمستان و بهار میزبان گردشگرانی از نقاط مختلف کشور است.

وی رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان را ضروری دانست و بیان کرد: باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به تکمیل و راه‌اندازی محور جاده‌ای آب‌پخش، گناوه، بزرگراه اهرم به برازجان و ورودی دیلم اقدام شود.

استاندار بوشهر به نقش مهم تکمیل پروژه‌های راهسازی در جاده‌های استان بوشهر در جلوگیری از حوادث جاده‌ای اشاره کرد و ادامه داد: نیمه‌تمام ماندن این پروژه‌ها باعث شده تا شاهد حوادث متعددی در این محورها باشیم.

وی اضافه کرد: محورهای مختلف استان به‌ویژه شهرهای بندری و ساحلی در آستانه ایام نوروز با ترافیک و افزایش تردد روبرو می‌شود و نیاز است که راه‌های استان بوشهر برای این حضور گردشگران آماده باشد.

محمدی‌زاده ضمن تاکید بر ایجاد پلیس راه در محور عسلویه خاطرنشان کرد: تأمین زمین برای ساخت و راه‌اندازی پلیس راه در محور عسلویه باید با جدیت دنبال شود.

وی خواستار هماهنگی با نیروی انتظامی برای جلوگیری از مشکلات ترافیکی در زمان اجرای طرح‌ها و حفاری‌ها در جاده‌ها و خیابان‌ها شد و افزود: ایجاد پارکینگ در نقاط پر تردد مرکز استان بوشهر ضروری است.

استاندار بوشهر با تاکید بر تکمیل پروژه‌های راهسازی ادامه داد: باید دوربین‌های کنترل ترافیک در محورهای مختلف استان بوشهر فعال شوند تا از حوادث جاده‌ای جلوگیری شود.

کد خبر 5382409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha