۷ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۵۳

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

اِشراف علما سبب می‌شود که مداحان تفکر تشیع و وزانت آن را حفظ کنند

اِشراف علما سبب می‌شود که مداحان تفکر تشیع و وزانت آن را حفظ کنند

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت:تفکر اصیل انقلاب اسلامی مخالف توهین به هر شکلی است زیرا استکبار جهانی از این زاویه برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان بهره می‌برد.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و هیئت همراه با علامه سید ساجد نقوی عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و رئیس شورای علمای شیعیان پاکستان دیدار و گفتگو کردند.

شهریاری با تأکید بر آمادگی مجمع تقریب برای پیگیری کار مشترک با شیعیان پاکستان در جهت افزایش وحدت، گفت: بینش حضرتعالی در حوزه وحدت نشان از آگاهی شماست.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) به عنوان مبدع وحدت، اظهارداشت: بدون تردید ما مشکلاتی در جامعه پاکستان داریم؛ باید علما در جهت تعلیم و آموزش تلاش کنند تا دشمنان نتوانند از آگاهی کم توده مردم استفاده و تفرقه را ایجاد کنند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اضافه کرد: نکته دیگر تذکر به مداحان است. برای اینکه در مسیر توهین و کدورت به مقدسات وارد نشوند و اشراف علما سبب می‌شود که مداحان تفکر تشیع و وزانت آن را حفظ کنند.

شهریاری ادامه داد: تفکر اصیل انقلاب اسلامی مخالف توهین به هر شکلی است زیرا استکبار جهانی از این زاویه برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان بهره می‌برد.

در ادامه این دیدار مولوی نذیر احمد سلامی عضو شورای عالی تقریب مذاهب اسلامی هم در سخنان کوتاهی بر لزوم گسترش وحدت و عدم توهین به ادیان مختلف تأکید کرد.

کد خبر 5386175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha