۱۰ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۴۲

امام جمعه رشت:

ملت ایران در جنگ اراده ها پیروز بوده است

ملت ایران در جنگ اراده ها پیروز بوده است

رشت- امام جمعه رشت با اشاره به اینکه ملت ایران در جنگ اراده ها پیروز بوده و این ادامه دار است، گفت: رفع تحریم ها تنها خواسته مردم ایران از نشست وین است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رشت با اشاره به در پیش بودن نخستین سالگرد ارتحال «علامه محمدتقی مصباح یزدی»، افزود: علامه محمدتقی مصباح یزدی از شاگردان علامه طباطبایی و آیت الله بهجت بود و این مرد بزرگ حق بسیاری نسبت به حوزویان دارد.

امام جمعه رشت همچنین به نشست وین همزمان با ۱۲ دی ماه اشاره و تصریح کرد: نشست وین دیگر برجامی نیست بلکه نشست رفع تحریم‌ها علیه ملت ایران است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به نامه رئیس سازمان موساد به رهبران آمریکا و کشورهای اروپایی مبنی بر تهدید جمهوری اسلامی ایران، گفت: اروپا و آمریکا به دنبال توافق موقت هستند.

وی با بیان اینکه رفع تحریم‌ها تنها مطالبه ملت ایران از نشست وین است، بیان کرد: طرف‌های اروپایی باید که گفته‌ها خود در برجام برای برداشتن تحریم‌ها عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار جهانی رمز موفقیت است، تأکید کرد: در نشست‌های برجام نیز تنها راه موفقیت در برابر غرب و آمریکا مقاومت است.

وی با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم دشمن در جنگ روایت‌ها پیروز شود، گفت: در این مسیر هم تنها رمز موفقیت همان ایستادگی و مقاومت است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه آمریکا دیگر به استیصال رسیده است، اضافه کرد: امروز داشتن اراده تنها راه رسیدن موفقیت است که تا به امروز ملت ایران در جنگ اراده‌ها پیروز بوده و قطعاً هم پیروز خواهد ماند.

وی در ادامه ملت ایران را مردمی آگاه، بصیر و عاقل توصیف کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران تاکنون در جنگ اراده‌ها موفق بوده و آمریکایی‌ها در غرب آسیا در حال فرار هستند.

امام جمعه رشت با اشاره به سالروز شهادت سردار دل‌ها، بیان کرد: نام پر آوازه این شهید مایه امید برای اهالی مقاومت و سبب ذلت برای استکبار جهانی شده است.

آیت الله فلاحتی به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و افزود: حضرت فاطمه الگو و اسوه برای همه مردم به ویژه مسئولان است و همه دستگاه‌ها به ویژه شهرداری باید این ایام شهر را سیاه پوش کنند ضمن اینکه همه خود را موظف می‌دانیم در این ایام عزاداری کنیم.

کد خبر 5388597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha