۱۲ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۴۰

حجت الاسلام سالک:

اعضای شورا نسبت به نفوذ و فساد در شهر هوشیار باشند

اعضای شورا نسبت به نفوذ و فساد در شهر هوشیار باشند

اصفهان- عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان گفت: اعضای شورا باید نسبت به نفوذ و فساد در شهر هوشیارتر باشند و از گفتاردرمانی و ارائه وعده‌های غیرواقع و دور از صداقت پرهیز شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد سالک در بیست و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مسئولیت سنگین مدیران و مسئولانی که با رأی مردم به صندلی مدیریت تکیه زده‌اند، اظهار داشت: باید از حقوق انقلاب، اسلام و ملت ایران به خوبی محافظت کرد تا با مدیریت جهادی و خدمت به مردم ادای دینی به حقوق آنها کرده باشیم.

وی افزود: احیای فرهنگ دینی و غنی اسلام در واقع پایه خود را بر خدمت به خلق خدا نهاده و این مهم به عهده دست‌اندرکاران شهری و کشوری است، هرچند که فرهنگی دینی ما به خاطر هجمه‌های فراوان دشمن ضربه خورده است اما مدیریت شهری باید دست به دست سایر دستگاه‌ها بدهد تا آن را در جامعه پیاده کند.

تاکید بر یک‌صدایی شورای شهر

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب استان اصفهان خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ دینی می‌تواند با زبان و ادبیات روز و اقدامات رسانه‌ای در مقابل تلاش دشمنان و فرهنگ مبتذل به خوبی انجام شود که پیشنهاد بنده استفاده از ظرفیت مراکز فرهنگی استان، حوزه علمیه، دانشگاه و نخبگان فرهنگی در این مسیر است.

وی با بیان اینکه آفت یک مجموعه تفرقه و جدایی است، گفت: باید بر یک‌صدایی در شورا تلاش شود و هرگونه اختلاف موجب رکود حرکت جامعه اسلامی است که باید از آن پرهیز کرد.

اولویت رسیدگی به مناطق محروم

حجت الاسلام سالک خاطر نشان کرد: اعضای شورای شهر تنها در تلاش برای بقای خود بر روی صندلی مدیریت در چهار سال آینده نباشند بلکه خود را در میان مردم و برای مردم خرج کنند تا با حل مشکلات مردم نیز توشه‌ای برای آخرت خود جمع کنند.

وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی و اولویت شورای شهر تصریح کرد: صد آسیب برای مناطق محروم شمرده شده است که بر اساس آن اولویت کار شورای شهر و شهرداری باید رسیدگی به مناطق محروم باشد.

استفاده از ظرفیت جوانان نخبه و انقلابی در مدیریت شهری

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب استان اصفهان ادامه داد: باید برای تحقق اهداف و مدیریت شهری از نیروهای جوان و انقلابی استفاده شود که در پیاده کردن شهر اسلامی البته با گزینش افراد متشرع این امکان شدنی است.

وی افزود: همچنین از الگویی همانند شهید سلیمانی به عنوان یک شاخصه‌ای از شجاعت، دین باوری، حرکت انقلابی، تدبیر، کرامت و مردم دوستی استفاده کرد تا در راستای خدمت به انقلاب اسلامی محبوب دل‌ها باشید.

لزوم هوشیاری نسبت به نفوذ و فساد در شهر

حجت الاسلام سالک با اشاره به اینکه باید نسبت به نفوذ و فساد دشمن در شهر هوشیار باشیم، خطاب به اعضای شورای شهر گفت: از گفتاردرمانی و ارائه وعده‌های غیرواقع و دور از صداقت پرهیز کنید.

وی با تاکید بر اینکه باید حق مردم و بیت‌المال را رعایت کرد، گفت: انقلاب اسلامی به عنوان امانت خداوند در اختیار ماست، شما که پشت میزهای مسئولیت نشسته‌اید باید این امانت را حفظ کنید و به آیندگان بسپارید.

محبوبیت در بین مردم با راستی و درستی

نماینده ادوار مجلس در شورای اسلامی گفت: راستی و درستی انسان را به مقامی می‌رساند که مورد محبت اهل دنیا قرار گیرد و فردی که مورد غضب مردم واقع شود دیگر جایی روی زمین نخواهد داشت و جهان برای او زندان است.

وی با بیان اینکه ایمان و تقوا، امانت‌داری، شجاعت، ایثار و گذشت، تجلی همین ایمانی است که سرچشمه محبت در جامعه است، گفت: بر اساس آیه ۹۶ سوره مریم کسانی که ایمان آورده‌اند و عمل شایسته انجام داده‌اند، خداوند رحمان محبت آنها را در دل مردم قرار می‌دهد.

کد خبر 5390106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha