۱۶ دی ۱۴۰۰، ۹:۵۰

فرماندار خانمیرزا:

مکتب سردار سلیمانی برگرفته از مکتب امام حسین(ع) است

مکتب سردار سلیمانی برگرفته از مکتب امام حسین(ع) است

خانمیرزا- فرماندار خانمیرزا با بیان اینکه مکتب سردار سلیمانی برگرفته از مکتب امام حسین(ع) است، گفت: هرکس در راه اهل بیت (ع) حرکت کند عاقبت بخیر می شود.

یوسف مردای در حاشیه تشییع شهدا در «آلونی» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تشییع دو شهید مطهر از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح در شهر «آلونی» از مقابل پایگاه بسیج آغاز شده است.

وی عنوان کرد: این شهدا بعد از نماز ظهر در تپه نورالشهدا توسط مردم ولایتمدار شهرستان خانمیرزا خاکسپاری می‌شوند.

فرماندار خانمیرزا با بیان اینکه شهدا هستی خود را برای دفاع از این سرزمین فدا کردند، تصریح کرد: ما باید با تمام وجود در جهت رسیدن به این اهداف شهدا و انقلاب تلاش کنیم.

مرادی با اشاره به اینکه فعالیت ما در برابر فداکار شهدا ناچیز است، ادامه داد: مسئولان باید از شهدا درس پایداری، استقامت و ایستادگی برای پیشبرد اهداف بیاموزند.

وی با بیان اینکه باید از همه جوانب و لحظه‌ها باید استفاده کرد تا به اهداف انقلاب و شهدا دست یافت، افزود: سردار سلیمانی اسوه است.

فرماندار خانمیرز با بیان اینکه حاج قاسم به یک مکتب تبدیل شده است، گفت: سردار سلیمانی در زمان‌های مختلف همچون جنگ تحمیلی، درگیری‌های محلی، مبارزه با قاچاقیان، داعش و مبارزه با پلیدهایی که هدف آن‌ها از بین بردن دین و کشور ما بود به روش‌های مختلف مبارزه کرد.

مرادی با اظهار کرد: سردار سلیمانی به خوبی نشان داد که با ادامه دادن راه و مکتب امام و شهدا می‌شود ناممکن‌ها را ممکن کرد.

وی با بیان اینکه مکتب سردار سلیمانی ادامه مکتب امام حسین (ع) است، عنوان کرد: هرکس در راه اهل بیت (ع) حرکت کند عاقبت بخیر می‌شود و هرکس از این راه منحرف شود به نتیجه نمی‌رسد.

کد خبر 5393450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha