۲۵ دی ۱۴۰۰، ۲۲:۵۷

استاندار کرمانشاه:

نظارت و بازرسی بر بازار کرمانشاه باید به صورت ویژه افزایش یابد

نظارت و بازرسی بر بازار کرمانشاه باید به صورت ویژه افزایش یابد

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه باید با متخلفین عرضه کالا در بازار استان به صورت جدی برخورد شود، گفت: نظارت و بازرسی بر بازار کرمانشاه باید به صورت ویژه افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن امیری مقدم شامگاه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه که در سالن جلسات شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت نظارت و بازرسی بر بازار در استان کرمانشاه اداره صمت، جهاد کشاورزی و بازرسی اصناف موظف هستند بر تولید، توزیع و خرده فروشی نظارت کنند.

وی افزود: باید نظارت‌ها بر اصناف از سوی صمت، تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه‌های نظارتی افزایش پیدا کند زیرا هنگامی که یک فروشنده یک تخلف را بارها تکرار می‌کند به معنای بی احترامی به قانون است و واحد صنفی متخلف باید با پلمب جریمه شود.

استاندار کرمانشاه خطاب به صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، تصریح کرد: تا ۱۰ روز آینده سهم تولیدات از محصولات استان کرمانشاه را معرفی کرده و تولید در استان باید سبب تقویت در اشتغال شده و در صورت تولید محصول وارد سبد کالای مردم استان شود و ارگان‌ها موظف به خرید محصولات تولید خود استان کرمانشاه هستند.

امیری مقدم با اشاره به اینکه مردم استان کرمانشاه شایسته بهترین‌ها هستند، بیان کرد: اصناف ما اصناف صادقی هستند و مردم کرمانشاه شایسته هستند که اجناس با کیفیت استفاده کنند.

وی در رابطه با احتکار اجناس و کالاهای اساسی از سوی عده‌ای سودجو، گفت: گاهی در شرایطی هستیم که افرادی سودجو به جان بازار افتاده و احتکار اجناس دارند به همین خاطر از جهاد کشاورزی، صمت، نیروی انتظامی و اصناف استان کرمانشاه انتظار می‌رود به صورت جدی بر بازار نظارت و کنترل داشته باشند.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: درج قیمت روی اجناس برای مصرف کننده ضروری بوده و باید نظارت و کنترل‌های لازم در استان کرمانشاه صورت گیرد.

وی داد: باید بازرسی‌ها به صورت مستمر انجام گرفته و از تغییر قیمت اجناس بعد از ورود به بازار جلوگیری کرد و اطلاع رسانی به مردم ضروری بوده و باید در مغازه قیمت اجناس درج شود.

امیری مقدم بیان کرد: موظف هستیم سهم تولید استان کرمانشاه را بیشتر کرده و با همکاری یکدیگر بار سنگین مشکلات مردم را کم کرده و به جوانی که به تازگی به فکر تشکیل خانواده است کمک کنیم.

کد خبر 5400566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha