۲۷ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۱۵

مدیرکل راهداری آذربایجان غربی:

برف راه ارتباطی ۳۷۴ روستای آذربایجان غربی را مسدود کرد

برف راه ارتباطی ۳۷۴ روستای آذربایجان غربی را مسدود کرد

ارومیه – مدیرکل رهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر به دلیل برف و کولاک راه ارتباطی ۳۷۴ روستای استان مسدود است.

ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت راه‌های ارتباطی استان اظهار کرد: در حال حاضر بارش سنگین برف در برخی مناطق استان ادامه دارد و این امر موجب افزایش تعداد راه‌های مسدود شده در استان می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین اطلاعات راهداری هم اکنون راه ارتباطی ۳۷۴ روستای استان بر اثر بارش برف و کولاک مسدود است و راهداران در تلاش برای بازگشایی راه‌ها هستند.

شکری ادامه داد: با تلاش قابل توجه راهداران و اهتمام برای بازگشایی مسیرها که حتی در برخی مسیرها به ۲ یا سه بار نیز می‌رسید، طی ۲۴ ساعت گذشته با وجود بارش سنگین برف، دهها روستا بازگشایی شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر بارش برف در برخی نقاط آذربایجان غربی به ویژه مناطق شمالی استان ادامه دارد و همین امر احتمال مسدود شدن برخی مسیرهای روستایی را نیز افزایش می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: مسافران فقط در صورت لزوم وارد جاده شوند و در این صورت نیز تمام موارد ایمنی را رعایت کرده و زنجیر چرخ، جیره خشک و لباس گرم همراه داشته باشند.

بارش باران و برف از روز جمعه در مناطق شمالی و جنوبی آذربایجان غربی آغاز شده و همچنان در برخی نقاط ادامه دارد.

پیش بینی می‌شود، بارش برف در استان تا اواخر هفته به صورت متناوب ادامه داشته باشد.

کد خبر 5401880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha