۲۷ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۴۰

نیازهای پروژه وردپرسی خود را با ژاکت سرویس برطرف کنید

نیازهای پروژه وردپرسی خود را با ژاکت سرویس برطرف کنید

اگه دنبال نیروی کار وردپرسی هستید اما نمی دانید این نیروها را از کجا پیدا کنید یا حتی اگر دقیقاً نمی دانید که نیازهای پروژه وردپرسی شامل چه موارد است، اینجا شما را راهنمایی می کنیم!

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروزه این فریلنسرها هستند که بسیاری از نیازهای پروژه وردپرسی را برطرف می کنند. همکاری با فریلنسرها به جای کارمندان دائم، امتیازاتی دارد که در این مطلب نمی گنجند؛ اما داشتن یک همکاری انعطاف پذیر و مقطعی، یکی از این امتیازات است. اگر شما هم مایلید که همه یا بخشی از نیازهای پروژه وردپرسی خود را به فریلنسرها بسپارید، در این راهنما از ژاکت سرویس کنار ما باشید. اینجا اول با هم می بینیم که مهم ترین خدمات وردپرسی کدام اند و بعد شما را راهنمایی می کنیم تا بتوانید از طریق ژاکت سرویس نیازهای پروژه وردپرسی خود را از طریق فریلنسر ها رفع کنید.

مهم ترین خدمات وردپرس کدام است؟

وقتی می گوییم "خدمات وردپرس" درباره طیف وسیعی از مهارت ها و تخصص ها حرف می زنیم؛ از طراحی سایت گرفته تا توسعه وردپرس و حتی بازاریابی و ... . در ادامه مهم ترین و پرتقاضاترین خدمات وردپرس را با هم مرور می کنیم تا بهتر بتوانید نیازهای پروژه وردپرسی خود را پیدا کنید.

طراحی سایت

اولین قدم برای داشتن یک سایت، طراحی آن است. شاید خودتان به این حوزه علاقه داشته باشید و اول وقت صرف کنید تا نحوه طراحی سایت های وردپرسی را یاد بگیرید. اما در مقابل شاید ترجیح دهید که کل کار را به یک متخصص بسپارید. اینجاست که می توانید با فریلنسرهای طراح سایت وردپرسی همکاری کنید. بعضی از این فریلنسرها در یک حوزه خاص، مثل طراحی سایت فروشگاهی تخصص دارند؛ اما بعضی دیگر هم می توانند هر سایتی را در هر زمینه ای طراحی کنند.

سئو و بهینه سازی سایت

اگر تابحال فکری برای سئو سایت خود نکرده اید، ما چشم بسته به شما می گوییم که نیروی متخصص سئو، یکی از نیازهای اصلی سایت تان است! چرا؟ چون "سئو" مثل روح در کالبد بی جان وب سایت هاست. یک فریلنسر سئوکار، می تواند سایت شما را از ابعاد مختلف سئو کند و آن را در گوگل به رتبه قابل قبولی برساند. پس پیشنهاد می دهیم که همکاری با یک متخصص سئو را در اولویت قرار دهید.

توسعه وردپرس

تقریباً همه خدمات وردپرس را می توان نوعی توسعه وردپرس دانست؛ اما از نظر فنی، منظور از توسعه وردپرس طراحی قالب و افزونه است. بنابراین مثلاً اگر یک افزونه اختصاصی می خواهید که آن را در مخزن خود وردپرس یا در مارکت های وردپرس پیدا نمی کنید، یک توسعه دهنده وردپرس می تواند آن افزونه را برایتان طراحی کند. در مورد قالب سایت هم همین موضوع صدق می کند.

تأمین امنیت سایت

امنیت سایت به خودی خود از نان شب هم واجب تر است؛ حالا اگر سایت شما قرار است با کاربران زیادی در ارتباط باشد و اطلاعات آنها را در دل خود نگه دارد، اهمیت این موضوع چندین برابر می شود. بنابراین اگر ایده خاصی برای تأمین امنیت سایت وردپرسی خود ندارید، پیشنهاد می دهیم که حتماً این بخش مهم را به یک فریلنسر بسپارید. مهم ترین اقداماتی که در زمینه تأمین سایت های وردپرسی انجام می شوند شامل موارد زیر هستند:

ویروس یابی مداوم و پاکسازی آنها

اضافه کردن کدهای امنیتی به فایل های .htaccess و wp-config.php

بهینه سازی و حفاظت از پایگاه داده

ایمن سازی پوشه wp-admin

حفاظت از سایت در برابر حملات مختلفی مثل بروت فورس و DDOS

جلوگیری از ورود ربات ها با روش هایی مثل فعال سازی گوگل کپچا

و ... .

نیازهای پروژه وردپرسی خود را با ژاکت سرویس برطرف کنید

انواع بازاریابی ها

اگر یک سایت فروشگاهی یا خدماتی دارید که حالا فقط منتظر مشتریان و کاربران بیشتر است، باید دیجیتال مارکتینگ را به سایت تان اضافه کنید تا جانی دوباره به آن ببخشید.

البته دنیای دیجیتال مارکتینگ زیرشاخه های زیادی دارد. اگر تا به حال قدمی برای بازاریابی سایت تان بر نداشته اید، احتمالاً همکاری با یک دیجیتال مارکتر بهترین تصمیم است. چراکه او می تواند استراتژی های چند بعدی را برای تان طراحی و اجرا کند.

از طرفی حوزه هایی مثل بازاریابی ایمیلی، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و ... هم زمانی جزو نیازهای پروژه وردپرسی محسوب می شوند که شما قبلاً فکری برای بازاریابی سایت کرده اید و حالا می خواهید دقیقاً یک شاخه خاص بازاریابی را به سایت اضافه کنید و به آن پر و بال بدهید.

بازاریابی محتوا

هنوز بخش بلاگ یا مجله سایت تان را راه اندازی نکرده اید؟ یا شاید این بخش را دارید اما نمی دانید چه محتواهایی برای آن تولید کنید؟ یک بازاریاب یا تولیدکننده محتوا می تواند گره کارتان را باز کند.

بازاریابی محتوا هم یکی از زیرشاخه های بازاریابی دیجیتال است. در این نوع بازاریابی، تمرکز بر این است که با تولید محتواهای محبوب و سئو شده، کاربران جذب سایت شوند.

ژاکت سرویس اینجاست تا نیاز شما به محتوای باکیفیت را برطرف کند. ژاکت سرویس مجموعه ای از متخصصان حوزه تولید محتوا را این پلتفرم گردهم اورده تا در موضوعات موردنظر شما و در بازه زمانی درخواستی تان، محتوای بکر و سئو شده ارائه دهند.فقط کافیست به صفحه سفارش تولید محتوا مراجعه کنید.

چرا ژاکت سرویس؟

در حال حاضر پلتفرم های ایرانی مختلفی داریم که مختص معرفی فریلنسرها به کارفرماها هستند. اما ژاکت سرویس یکی از معتبرترین این پلتفرم هاست که متعلق به مارکت تخصصی وردپرس ژاکت است. درواقع بسیاری از خریداران ژاکت، در کنار تهیه محصولات وردپرس خود از این مارکت، درخواست ارائه خدمات وردپرس را هم داشتند. و حالا ژاکت سرویس را داریم که در چندین حوزه تخصصی و از جمله خدمات وردپرس، کانالی برای ارتباط دادن کارفرماها و فریلنسرهاست.

اما ویژگی ممتاز دیگر این پلتفرم این است که مراحل همکاری کارفرما و فریلنسرها را تا جای ممکن راحت کرده است. مثلاً به عنوان یک فریلنسر، می توانید به راحتی یک پروفایل تخصصی و کامل برای خودتان در ژاکت سرویس تعریف کنید. از طرفی وقتی کارفرماها می خواهند درخواست همکاری خود را برای شما ارسال کنند، در بستر خود ژاکت سرویس این کار را انجام می دهند و نیازی نیست که شما از یک کانال دیگر پاسخگوی آنها باشید.

اما ژاکت سرویس بستری را فراهم کرده که مهم ترین دغدغه همکاری کارفرما و فریلنسرها، یعنی پرداخت دستمزد را هم مطمئن و راحت می کند. به این ترتیب که کارفرما می تواند همان اول کار دستمزد فریلنسر را نزد ژاکت به امانت بگذارد. سپس وقتی پروژه به مرحله ای که دو طرف با هم قرار گذاشته اند رسید و در صورت تأیید کارفرما، دستمزد فریلنسر به او پرداخت می شود. در این میان درصدی از این دستمزد نیز به ژاکت تعلق می گیرد.

ژاکت سرویس چطور کمک می کند تا نیازهای پروژه وردپرسی خود را بشناسیم؟

در ژاکت سرویس می توانید به عنوان یک کارفرما وارد دسته مورد نظر خود شوید؛ مثلاً خدمات وردپرسی. در قدم بعدی می توانید از فیلترهایی مثل محدوده قیمت، زمان تحویل، زمان پاسخگویی و ... استفاده کنید. اما اینجاست که یکی از این فیلترها کمک می کند تا اطلاعات بیشتری درباره خدمات وردپرس و نیازهای پروژه وردپرسی خود کسب کنید. این فیلتر "دسته بندی" است.

برای مثال وقتی در دسته "خدمات وردپرس"، فیلتر دسته بندی را انتخاب می کنید، انواع خدمات وردپرسی را مشاهده می کنید. گزینه هایی که اینجا می بینید، بسیار مفصل تر از مواردی هستند که بالاتر اشاره کردیم.

نیازهای پروژه وردپرسی خود را با ژاکت سرویس برطرف کنید

می توانید این لیست را چک کنید و آنهایی را که احساس می کنید در پروژه تان لازم دارید را انتخاب کنید. بعد وقتی وارد پروفایل فریلنسرهای همان حوزه ها می شوید، اطلاعات ارزشمندی را درباره این نوع خدمات وردپرس مشاهده می کنید.

ما در ژاکت سرویس منتظر شما هستیم تا یک همکاری جذاب و مطمئن با فریلنسرها را برایتان رقم بزنیم.

جهت ارتباط با تیم پشتیبانی ، مشاوره خرید محصول و امور توسعه دهندگان ژاکت می‌توانید از شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۹ صبح الی ۱۷:۳۰ با شماره زیر با ما در تماس باشید.

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۰۶۵۶۴

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5401889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha