۲۷ دی ۱۴۰۰، ۱۷:۱۸

بخشدار سرایان خبر داد؛

مسدود شدن راه ارتباطی مناطق عشایری سرایان

مسدود شدن راه ارتباطی مناطق عشایری سرایان

بیرجند- بخشدار سرایان با بیان اینکه راه دسترسی به مناطق عشایری نداریم و مسیرها زیر آب است، گفت: نیاز به افراد و تیم‌های موتور سوار برای ارتباط‌گیری و امداد رسانی داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بستانی فر ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران سرایان که به دستور استاندار و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در بالا دست منطقه سرایان و روستاهای اطراف حدود ۴۹ میلی متر بارندگی داشتیم.

بخشدار سرایان تصریح کرد: باغات زیر آب رفت و سرایان با داشتن ۱۴۰۰ کیلومتر راه و ۱۲۰ محله عشایر با این بارندگی‌ها به شدت خسارت دید.

وی با بیان اینکه افراد دام را به پایین دست منتقل کردند و دغدغه ما امداد رسانی به این منطقه است.، گفت: کوره‌های آجرپزی هم به شدت آسیب دیدند و خواستاریم با توجه به شرایط سه قلعه سرایان و بحث گردشگری در پایین دست منطقه و … که تا ماه‌های آینده به سبب خسارات تعطیل می‌شود عنایت ویژه شود.

وی با بیان اینکه همچنین عشایری که به پایین دست کوچ کرده‌اند دچار مشکل می‌شوند، گفت: چون فصل زاد و ولد دام‌هاست و در حال حاضر هم به شدت با مشکل تأمین نهاده روبرو هستند توجه ویژه در این زمینه نیز لازم است.

بستانی فر با بیان اینکه راه دسترسی به مناطق عشایری نداریم و مسیرها زیر آب است، گفت: نیاز به افراد و تیم‌های موتور سوار برای ارتباط‌گیری و امداد رسانی داریم.

به گفته وی در بخش خصوصی هم دچار خسارت شدیم و لودر استفاده شده از یک ساکن منطقه دچار خسارت شدید شد که نیازمند رسیدگی و جبران خسارت است.

کد خبر 5402247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha