۲۷ دی ۱۴۰۰، ۱۷:۲۸

مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری:

نمایشگاه دستاوردهای بانوان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

نمایشگاه دستاوردهای بانوان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

شهرکرد- مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته زن، نمایشگاه‌های دستاوردهای بانوان در سطح استان با هدف حمایت از زنان سرپرست خانواده برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرضیه جلیل‌پور ظهر دوشنبه در کمیته زنان و خانواده ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: امسال برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در آستانه چهل و سومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: فراهم کردن زمینه حضور و مشارکت پرشور زنان استان در برنامه‌ریزی و برگزاری باشکوه آئین‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و آشناسازی آنان با دستاوردهای انقلاب اسلامی از مهم‌ترین اهداف این کمیته به‌شمار می‌رود.

مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: کارشناسان امور بانوان فرمانداری‌های تابعه استان مسئولیت کمیته زنان و خانواده ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان‌ها را بر عهده دارند.

جلیل پور ادامه داد: برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از نقش مؤثر زنان و حضور آنان در اجتماع برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده و برنامه‌هایی با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی حضرت فاطمه زهرا (س) را الگویی جاودان برای زنان جهان در تمامی ابعاد دانست و افزود: باید از زندگی آن حضرت درس پایداری، ولایت‌مداری و کرامت انسانی گرفته شود.

مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری زنان در نظام اسلامی را دارای شأن و منزلت خاص دانست و گفت: بانوان ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی توانستند در عرصه‌های گوناگون اجتماعی فعالیت کنند.

جلیل‌پور اظهار کرد: فعالیت رابطان بانوان به‌عنوان نمایندگان حوزه زنان در دستگاه‌های اجرایی برای برنامه‌های مرتبط با بزرگداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی‌داشت مقام زن و روز مادر بایستی در ارتقای سطح دانش و بهبود عملکرد ادارات در این حوزه مرثر باشد.

وی افزود: «زن، نهضت علمی و فناوری، جهش تمدنی»، «زن، سیره فاطمی (س)، ایمان آگاهانه، زیست مؤمنانه»، «زن، فرهنگ و هنر و سبک زندگی ایرانی – اسلامی»، «زن، فرهنگ‌سازی ازدواج آسان و پایداری نسل صالح»، «زن، مدیریت نشاط و نقش‌آفرینی در عدالت اجتماعی»، «زن، افتخارآفرینی، حماسه‌سازی و عزت ملی» و «زن، خودباوری، نقش‌آفرینی در تولید و اقتصاد» عناوین هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در سال‌جاری است.

گفتنی است، برنامه‌های این هفته از دوم تا هشتم بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

کد خبر 5402248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha