۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۲۲

امام جمعه رباط کریم:

تعامل با شرق تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران را خنثی می کند

تعامل با شرق تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران را خنثی می کند

رباط کریم- امام جمعه رباط کریم با اشاره به اینکه عصبانیت غرب گرایان داخلی از روابط با شرق نشانه رفتن راه درست است گفت: تعامل با شرق و همسایگان تحریمهای ظالمانه علیه ایران را خنثی می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن ترابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رباط کریم با دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی و ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و اظهار داشت: مادر در فرهنگ ما سمبل ایثار فداکاری و از خودگذشتگی است که خود را وقف خانواده و همسر و فرزندان می‌کند و این هفته فرصت مناسبی برای شناخت ویژگی‌های شخصیتی آن بانوی با عظمت در مقام فرزندی، در مقام همسری و در مقام مادری است.

ترابی عنوان داشت: در این روزها شاهد چند رویداد مهم و تاریخ‌ساز هستیم، اولاً سفر رئیس‌جمهور به کشور روسیه و ثانیاً برگزاری مانور مشترک دریایی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران به همراه نیروی دریایی چین و روسیه که همه این رویدادها پیام‌آور تحولات مهمی در آینده منطقه و جهان است.

وی اضافه کرد: آسیا با در اختیار داشتن بالاترین جمعیت در کره خاکی، از جایگاه بسیار ممتاز و برجسته‌ای برخوردار است. نقش جمعیت در تحولات سیاسی و اجتماعی چند دهه پیش‌رو، بسیار تعیین‌کننده است.

ترابی در خصوص سفر رئیس جمهور به روسیه گفت: تعامل با شرق و همسایگان تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران را خنثی و سیاست آمریکا و غرب را به بن بست می‌کشاند و عصبانیت و نگرانی آمریکا و اسرائیل و غرب گرایان داخلی از گسترش روابط با شرق و همسایگان نشان می‌دهد که ما راه را درست رفته ایم و تیر به هدف خورده است.

وی با اشاره به حمله انصارالله به زیر ساخت‌های امارات گفت: انصارالله یمن با حمله به زیرساخت‌های ابوظبی و دبی قدرت و توانایی اش را به نمایش گذاشت و این کشور ذره بینی را ادب کرد.

کد خبر 5405376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha