۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۲۲

ویژه دانشجویان علوم پزشکی؛

فردا آخرین مهلت اخذ درس «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل»

فردا آخرین مهلت اخذ درس «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل»

مهلت اخذ درس دو واحدی «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» ویژه دانشجویان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور فردا دوشنبه ۴ بهمن پایان می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان دانشگاه های و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه علوم پزشکی مجازی به آدرس http://vums.ac.ir نسبت به ثبت نام «دو واحد درس آشنایی با طب ایرانی و مکمل» اقدام کنند.

پیش از این مهلت اخذ درس در روزهای ۱۸ تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ اعلام شده بود که این فرصت تمدید شد و دانشجویان می توانند در روزهای ۳ و ۴ بهمن نسبت به ثبت درس در دانشگاه علوم پزشکی مجازی اقدام کنند.

دو واحد درس «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» از سوی دانشگاه علوم پزشکی مجازی و با استناد به مصوبه شصت و پنجمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی کشور (۱۴ اسفند ۹۵) با مشارکت دفتر طب ایرانی و مکمل، هیات ممتحنه و ارزشیابی رشته طب سنتی و دبیرخانه های تخصصی برای دانشجویان علوم پزشکی ارائه می شود.

گروه هدف دانشجویان علوم پزشکی است و این درس برای دانشجویان دکتری عمومی پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و کارشناسی پیوسته رشته های پرستاری، مامایی، فیزیوتراپی و تغذیه به صورت اجباری و برای دانشجویان سایر رشته های علوم پزشکی به صورت اختیاری ارائه می شود.

شهریه درس دو واحدی «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» برای تمام دانشجویان غیر شهریه پرداز دانشگاه های علوم پزشکی کشور رایگان و برای دانشجویان شهریه پرداز دانشگاه های علوم پزشکی کشور و دانشجویان دانشگاه آزاد با احتساب ۴۰ درصد تخفیف به میزان ۳ میلیون و ۵۲۵ هزار و ۱۲۰ ریال (۳۵۲ هزار و ۵۱۲ تومان) است.

بر اساس تقویم آموزشی ارائه درس دو واحدی «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» کلاس های مجازی از ۴ بهمن تا ۴ اسفند ۱۴۰۰ برگزار می شود. آزمون الکترونیک این درس ۸ اسفند ۱۴۰۰ برگزار می شود و نمرات در همین زمان به دانشگاه ها اعلام می شود.

کد خبر 5406846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha