۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۱۹

برای بخش فرهنگی دوره چهلم؛

سخنرانان «شبی با اندیشمندان» در جشواره فیلم فجر معرفی شد

سخنرانان «شبی با اندیشمندان» در جشواره فیلم فجر معرفی شد

نشست‌های «شبی با اندیشمندان» با سخنرانی چهره‌های مهم حوزه‌های مختلف علوم انسانی در چهلمین جشنواره فیلم فجر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، «شبی با اندیشمندان» عنوان یکی از برنامه‌های بخش فرهنگی جشنواره چهلم است که به میزبانی امیررضا مافی نویسنده، مدرس دانشگاه و مدیر فرهنگی برگزار خواهد شد.

نشست‌های «سینما، دین و ایدئولوژی» با سخنرانی حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه فیلسوف، «سینما، فلسفه و معنا» با سخنرانی بیژن عبدالکریمی فیلسوف، «سینما، تاریخ و تمدن» با سخنرانی بهروز فرنو پژوهشگر فرهنگی، «سینما، جامعه» آرمان‌ها، واقعیت‌ها با سخنرانی مصطفی مهرآئین جامعه شناس و «سینما و سبک زندگی» با سخنرانی احسان شاه‌قاسمی برگزار خواهد شد.

چهلمین جشنواره فیلم فجر در ۲ بخش فرهنگی و رقابتی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به دبیری مسعود نقاش‌زاده و با مدیریت فرهنگی سعید الهی برگزار خواهد شد.

کد خبر 5410838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدرضا کیانفر IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
      2 0
      . مصطفی مهرآیین جامعه‌شناس گفت: این نسل را نسل عشق و دوستی و اخلاق و صداقت و صلح و آشتی و منطق می‌دانم که فهم عمیقی از انسان و درک درست‌تری از زندگی دارد و قبل از این‌که فلسفه بخواند خودش فیلسوف است. آقای مهرآیین، لطفاً این قدر هندوانه زیر بغل این نسل نگذارید که مبادا مشتبه گردد و گمراه‌تر شود این