۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۴۴

نماینده مجلس:

اعضای شورای روستا باید تمام وقت در روستا حضور داشته باشند

اعضای شورای روستا باید تمام وقت در روستا حضور داشته باشند

ساوه - نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: اعضای شورای روستا باید تمام وقت در روستا حضور داشته باشند؛ سکونت اعضای شورا در تهران یا شهرهای دیگر ظلم به اهالی روستا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد سبزی ظهر شنبه در دیدار با اهالی روستای لالائین گفت: بخش عمده خدمات نظام به دست شوراهاست لذا شوراها در تمام روستاها و شهرها باید به صورت تمام وقت در خدمت مردم در حوزه انتخاب خود باشند.

وی افزود: ما هر نعمت و وظیفه‌ای را که بر عهده می‌گیریم به تبع آن تکالیفی بر عهده ماست و اعضای شوراهای شهر و روستا باید در محل انتخاب شده ساکن باشند و قابل قبول نیست کسی که شورای یک روستا و شهری است در آن شهر سکونت نداشته باشد. شورای روستایی که اتوبوسی آدم آورده که عضو شورا شود اما ساکن تهران و شهرهای دیگر است نبودنشان در شورا بهتر از بودنشان است، چرا که این ظلم به اهالی روستا است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس تصریح کرد: متأسفانه بخش اعظم جاده‌های روستایی ساوه و زرندیه فاقد آسفالت و محروم از خدمات آب، برق و گاز هستند اگرچه هزینه‌های سنگین توسعه افزایش یافته که دولت‌ها توانایی پرداخت به شکل مطلوب را ندارند اما برای حل مشکلات شبانه روز تلاش می‌کنم و از هیچ حمایتی دریغ نمی‌کنم.

حجت الاسلام محمد سبزی گفت: از روزی که نماینده شده‌ام مشکل اینترنت ۴۰ روستا حل شده و امیدواریم ۳۵ روستای باقی مانده تا کمتر از یکسال آینده از اینترنت بهره‌مند شوند.

وی افزود: پل هفت دهنه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان هزینه طی ۲ سال در ماشین سازی اراک ساخته شده و در حال نصب است و جاده الوسجرد به محمود آباد نیز به زودی به‌سازی می‌شود.

کد خبر 5411593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha