۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۲۲

در گفت‌وگو با مهر تأکید شد؛

عقد قراردادهای مدت دار یکی از مطالبات کارگران شرکت میان آب است

عقد قراردادهای مدت دار یکی از مطالبات کارگران شرکت میان آب است

شوش- رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوش و کرخه گفت: عقد قراردادهای مدت دار، اصلاح قراردادهای کاری، تشکیل شورای کارگری و… از مهمترین مطالبات کارگران شرک میان‌آب است.

مهدی عبدالخانی به خبرنگار مهر بیان کرد: نشستی با حضور مسئولان و نماینده کارگران شرکت میان آب برگزار شده و مطالبات صنفی کارگران شرکت میان آب مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: در پی تجمع چند روزه کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر میان آب با هدف تحقق مطالبات صنفی، موضوع با جدیت پیگیری و ضمن احصاء خواسته‌ها و طرح و تصویب در کمیسیون کارگری فعالیت در شرکت به حالت عادی برگشت.

عبدالخانی افزود: یکی از مطالبات اصلی کارگران عقد قراردادهای مدت دار است که بر اساس پیگیری‌های قبلی و توافقات حاصله با کارفرما مقرر شده که قراردادها متناسب با ماهیت فعالیت و حداقل ۳ ماهه باشند.

رئیس اداره کار شهرستان شوش و کرخه با اشاره به پیگیری برای اجرای طبقه بندی مشاغل اظهار کرد: تشکیل شورای کارگری شرکت میان آب در دستور کار است.

وی یادآور شد: پاداش‌های رفاهی یکی دیگر از مطالبات کارگران شرکت میان آب است که در نشست اخیر این شرکت متعهد به پرداخت آن شده است.

رئیس اداره کار شوش و کرخه در ادامه توسعه صنعت و اشتغال را جز اهداف خصوصی سازی دانست و گفت: پرداخت حقوق کارگران در شرکت میان آب به روز بوده و اعتراضات اخیر به دلیل برخی مطالبات صنفی بوده که به صورت ویژه در حال پیگیری برای اجرایی کردن این مطالبات هستیم.

کد خبر 5412466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha