۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۵۵

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ تشریح کرد؛

وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی تهران/ شهر خلوت است

وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی تهران/ شهر خلوت است

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با تشریح وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی تهران گفت: از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی در معابر شهر تهران مشاهده نشده‌است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی با تشریح وضعیت ترافیکی در معابر بزرگراهی تهران، افزود: با رصدی که از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت در صبحگاه پنج شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۰ صورت پذیرفت، شاهد خلوتی در سطح معابر شهر تهران بودیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: امروز پنج شنبه از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی در معابر شهر تهران مشاهده نشد و رفت و آمد خودروها به سهولت انجام و ترافیک روانی را شاهد هستیم.

وی اظهار کرد: ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران برخی رانندگان فکر سرعت و سبقت را در این معابر به ذهن خطور دهند و از خلوتی سطح شهر جهت زودتر رسیدن استفاده کنند و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی را داشته باشند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌گردد فریب خلوتی معابر را نخورند؛ چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی شهر تهران تردد کنید.

کد خبر 5415893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha