۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۴۸

سرپرست فرمانداری شادگان تاکید کرد؛

روند واکسیناسیون با افزایش مراکز ثابت و سیار در شادگان تسریع شود

روند واکسیناسیون با افزایش مراکز ثابت و سیار در شادگان تسریع شود

شادگان- سرپرست فرمانداری شادگان بر ضرورت تسریع در روند واکسیناسیون با افزایش مراکز ثابت و سیار در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امید صبری پور پیش از ظهر امروز یکشنبه در جلسه ستاد کرونای شهرستان شادگان با اشاره به سرعت تغییر رنگ بندی کرونایی شهرستان‌های مختلف کشور از جمله شهرستان شادگان، دلیل این تغییرات سریع را سرعت بالای شیوع و همه‌گیری سویه اومیکرون اعلام کرد و خواستار آمادگی هر چه بیشتر اعضای ستاد و اجرای تمهیدات لازم در این شهرستان شد.

وی با بیان اینکه روند شیوع کرونا در شهرستان شادگان افزایش یافته و ضرورت دارد که مردم پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند، افزود: دستگاه‌های اجرایی از ورود افرادی که از ماسک استفاده نمی‌کنند، جلوگیری کنند.

سرپرست فرمانداری شادگان خواستار راه اندازی گشت‌های تخصصی و مشترک دستگاه‌های متولی و تشدید نظارت‌ها مانند زمان پیک قبلی و کنترل دقیق در سطح ادارات، بانک‌ها، مدارس، دفاتر پیشخوان‌های دولتی، واحدهای صنفی و غیره شد.

صبری پور با بیان اینکه مردم برای حفظ سلامت خود و جامعه در شهرستان برخی از کارهای خود را به صورت الکترونیک انجام دهند، گفت: کمیته اطلاع‌رسانی، اصحاب رسانه و صداوسیما در راستای اقناع‌سازی مردم برای تزریق واکسن، نوبت اول، دوم و همچنین تشویق و ترغیب برای زدن دز سوم کرونا اقدام کنند.

کد خبر 5418038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha