۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۲۳:۰۲

استاندار خوزستان:

واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل خوزستان فعال می شوند

واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل خوزستان فعال می شوند

اهواز- استاندار خوزستان گفت: تلاش می‌شود که ظرف ۶ ماه آینده با تشکیل دو کارگروه مجزا بخش قابل توجهی از صنایع و واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل خوزستان را فعال کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان با دستور به مدیران متولی مبنی بر تسریع رفع مشکلات واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه‌تعطیل استان عنوان کرد: تلاش می‌کنیم ظرف ۶ ماه آینده با تشکیل دو کارگروهی مجزا بخش قابل توجهی از صنایع و واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل خوزستان را فعال کنیم.

وی افزود: وضعیت واحدهای تولیدی در خوزستان باید در کارگروه‌های مختلف دسته‌بندی شوند و سپس نسبت به رفع مشکلات آنها در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام کرد تا بتوانیم بخش زیادی از این واحدها را تا پایان سال جاری فعال کنیم.

خلیلیان بیان کرد: برخی از این واحدهای تولیدی فعال بوده اما نیازمند تأمین مواد اولیه و بخشی دیگر نیازمند نقدینگی هستند که بانک‌ها برای تأمین آن اعلام اعلام کرده‌اند.

استاندار خوزستان گفت: برخی دیگر از صنایع نیز در تملک بانک قرار دارند و تعطیلی شده که باید هر چه سریع‌تر مشکل آنها را در کارگروه‌ها بررسی کرد تا فعال شوند.

کد خبر 5418656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha