۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۶:۱۴

همزمان با هشتمین روز دهه فجر؛

۳۵ پروژه گردشگری و خدماتی در رشت بهره برداری شد

۳۵ پروژه گردشگری و خدماتی در رشت بهره برداری شد

رشت- ۳۵ پروژه گردشگری و خدماتی با اعتبار ۶۱ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان همزمان با هشتمین روز دهه مبارک فجر در رشت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در هشتمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور سرپرست فرمانداری رشت ۳۵ پروژه گردشگری و خدماتی در شهر رشت به بهره‌برداری رسید.

سرپرست فرمانداری رشت در مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت: ۳۱ پروژه زیر ساخت مخابرات با بیش از ۴ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان اعتبار اجرایی شده که بخش عمده آن در شهر رشت و بخش‌های تابعه بوده است.

وی همچنین بهره برداری از موزه رشتی دوزی واقع در عمارت کلاه فرنگی باغ محتشم رشت و دو واحد اقامتگاه سنتی نیز اشاره کرد و افزود: این طرح‌ها با مشارکت بخش خصوصی با بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای شکوفایی بیش از پیش ذخایر سنتی و فرهنگی شهرستان، گفت: حوزه گردشگری امری تک بعدی نیست و باید از تمامی ظرفیت‌های موجود و ارزشمند شهرستان به صورت هنرمندانه و خلاق بهره برد.

وی ادامه داد: فاز دوم پروژه توسعه شبکه توزیع آب و جمع آوری فاضلاب مسکن مهر با متراژ ۳۹۰۰ متر و ۵۰۱۲ متر شبکه جمع آوری فاضلاب و بهره مند شدن ۱۷۶۰ خانوار با بیش از ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار از دیگر پروژه افتتاحی امروز است.

کد خبر 5420238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha