۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۱۶

روز پر «کاپیتان» استقلال در دیدار با پیکان

روز پر «کاپیتان» استقلال در دیدار با پیکان

تیم فوتبال استقلال در حالی روز گذشته پیکان را در جام حذفی شکست داد که ۳ بازیکن در ۱۲۰ دقیقه بازوبند کاپیتانی این تیم را بستند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال روز گذشته در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهید دستگردی تهران به مصاف پیکان رفت و توانست با گل دقیقه ۹۲ ارسلان مطهری به پیروزی رسیده و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه یابد.

آبی پوشان در حالی به این دیدار رفتند که فرهاد مجیدی به سنگربان اصلی تیمش استراحت داد و از علیرضا رضایی در ترکیب استفاده کرد و وریا غفوری نیز از ابتدا در ترکیب قرار داشت.

استقلال این دیدار را با کاپیتانی وریا غفوری آغاز کرد که این بازیکن در پی تغییر تاکتیک آبی پوشان در دقیقه ۷۳ جای خود را به امیر ارسلان مطهری داد و پس از خروج این بازیکن از زمین، بازوبند آنها به محمد دانشگر رسید.

مجیدی ۱۰ دقیقه پس از گل تیمش به منظور استحکام بخشیدن به کمربند میانی تیمش یک هافبک باتجربه به اسم روزبه چشمی را به زمین فرستاد که دانشگر به رسم ادب و احترام بازوبند را از دقیقه ۱۰۲ بر بازوی این بازیکن بست تا استقلالی‌ها در روزی که حریف خود را در پایان ۱۲۰ دقیقه با یک گل شکست دادند، ۳ کاپیتان در زمین داشته باشند.

در این فصل ۴ بازیکن بازوبند استقلال را بر بازو بسته‌اند که به ترتیب عبارتند از وریا غفوری، سید حسین حسینی، محمد دانشگر و روزبه چشمی تا آبی پوشان سالی پر کاپیتان را تجربه کنند.

کد خبر 5420617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha