۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۰۸

رئیس کل دادگستری اردبیل:

مراجعات به محاکم قضایی اردبیل کاهش یافت

مراجعات به محاکم قضایی اردبیل کاهش یافت

اردبیل- رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: مراجعات مردم استان اردبیل به محاکم قضایی در ماه‌های اخیر کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت دهه فجر در دادگستری اردبیل اظهار کرد: با توجه به صبغه مذهبی و معنوی مردم استان اردبیل و مراعات بسیاری از اصول اخلاقی، ارزشی و دینی میزان بزه و جرایم در استان اردبیل کاهش یافته و مراجعات به محاکم قضائی نیز کمتر شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم همین روند کاهشی به محاکم قضائی کار همکارانمان را در رسیدگی سریع به پرونده‌ها را تسهیل کرده و شرایط مطلوبی را در ارائه خدمات به آحاد جامعه شاهد باشیم.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: به نسبت سایر استان‌ها میزان بار مراجعات مردم استان به محاکم قضائی کمتر است و ما در رسیدگی به پرونده‌ها نیز با تلاش و همکاری قضات رتبه‌های بالای کشوری را به خود اختصاص دادیم.

حجت‌الاسلام کثیرلو در مورد ملاقات‌های مردمی دادگستری اردبیل به ویژه رؤسای دادگستری افزود: قبل از حضور ما مدت زمان تعیین شده برای ملاقات مردمی یک ماه تا ۴۰ روز بود که ما سعی کردیم به صورت روزانه دیدارهای مردمی را انجام دهیم و این مدت انتظار به حداقل رسیده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: علاوه بر رئیس کل دادگستری که روزانه با مردم ملاقات دارد، در معاونت‌ها و رؤسای شهرستان‌ها نیز به صورت منظم ملاقات‌های حضوری با مردم داشته و سعی می‌کنند مشکلات آنها را تا حد امکان رفع و رجوع کنند.

حجت‌الاسلام کثیرلو اضافه کرد: تمام مجموعه دادگستری استان سعی دارند تا پاسخی قانونی و احترام‌آمیز به مردم داده و شرایط بهتری را در خدمت‌رسانی مهیا کنند چرا که مردم ولی نعمتان واقعی انقلاب اسلامی هستند و ما امروز در حالی جشن چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی را برگزار می‌کنیم که همچنان به پشتوانه مردم، دشمنان از ضربه زدن به این نظام مأیوس هستند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر بیان کرد: در روز ۲۲ بهمن مردم ایران بار دیگر تو دهنی بزرگی را به دشمنان قسم خورده و عصبانی جمهوری اسلامی ایران خواهند زد و بار دیگر در توطئه و دسیسه‌ای که چیده‌اند خود گرفتار آیند.

کد خبر 5421008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha