۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۴۳

بیانی در گفتگو با مهر:

استقلال نمایش گذشته را نداشت/ «کرونا» باعث افت آبی‌پوشان شد

استقلال نمایش گذشته را نداشت/ «کرونا» باعث افت آبی‌پوشان شد

کاپیتان پیشین استقلال با بیان اینکه آبی‌ها توانستند به مرحله بعد جام حذفی صعود کند گفت: برد مقابل پیکان را باید فراموش کرد و تمام تمرکز را بر روی بازی با ذوب آهن گذاشت.

شاهین بیانی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد پیروزی استقلال برابر پیکان تهران در مرحله یک هشتم جام حذفی گفت: استقلال در روزی که هماهنگ نبود توانست پیکان جوان را شکست داده و به مرحله بعد صعود کند. بازی جذابی از استقلال ندیدیم ولی با شرایطی که برای این تیم به وجود آمده بود برد با ارزشی به دست آوردند و حالا باید منتظر قرعه کشی مرحله یک چهارم باشند تا ببینند باید با چه تیمی جدال کنند.

وی در ادامه گفت: آبی‌ها تا قبل از مبتلا شدن به کرونا روند رو به رشدی داشتند اما این اتفاق بد باعث شد تا در دو بازی مقابل هوادار و پیکان، استقلال همیشگی نباشند اما مطمئناً کادر فنی تلاش می‌کند تا آبی‌ها را برای دیدار برابر ذوب آهن به مرز آمادگی برساند.

وی در مورد عملکرد دروازه بان جوان استقلال گفت: رضایی توانست مقابل پیکان خوش بدرخشد. او با چند سیو مانع باز شدن دروازه استقلال شد. رضایی آینده روشنی دارد و مطمئناً اگر وارد حواشی نشود به طور حتم در آینده‌ای نه چندان دور یکی از بهترین گلرهای فوتبال ایران خواهد شد که می‌تواند در تیم ملی هم حضور داشته و از دروازه حراست کند.

کاپیتان پیشین استقلال در مورد انتقادهایی که از سرمربی تیم در خصوص تعویض‌هایش صورت گرفت گفت: با توجه به اینکه ما در تمرینات نیستیم نمی‌توانیم در این خصوص قضاوت کنیم. سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی بهتر می‌دانند چه کسانی باید بازی کنند اما احساس می‌کنم برخی از بازیکنان فکر می‌کردند پیکان را به راحتی شکست خواهند داد و همین غرور باعث شد تا با سختی برنده این بازی حساس شوند.

بیانی در مورد عملکرد پیکانی‌ها برابر استقلال گفت: مجتبی حسینی تیم پرانگیزه ای را به میدان می‌فرستد. با اینکه این تیم جوان است اما خوب بازی می‌کند و اگر چند بازیکن با تجربه به این تیم اضافه شوند شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.

کاپیتان پیشین استقلال در مورد دیدار روز یکشنبه آینده آبی پوشان برابر سبزپوشان اصفهانی گفت: مجیدی می‌داند ذوب آهن حریف آسانی نخواهد بود. استقلال باید هر چه زودتر از لحاظ روحی و روانی و آمادگی جسمانی خود را آماده این دیدار کند. یک اشتباه می‌تواند قهرمانی را از استقلال بگیرد. بنابراین لازم است که کادر فنی تمرکز بیشتری بر روی تمرینات داشته باشد و بازیکنان هم با اینکه مشکلات زیادی دارند اما به خاطر مردم تمام فکرشان را بر روی تمرینات گذاشته تا استقلال بتواند صدرنشینی خود را تا پایان فصل ادامه داده و در پایان جام را بالا سر ببرند.

کد خبر 5421164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha