۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۱۲

همزمان با سفر استاندار خراسان به گناباد؛

۶ طرح کشاورزی در گناباد به بهره‌برداری رسید

۶ طرح کشاورزی در گناباد به بهره‌برداری رسید

گناباد ـ استاندار خراسان رضوی به منظور افتتاح ۶ طرح کشاورزی و دیدار با صنعتگران، کشاورزان و قشرهای مختلف مردم شهرستان گناباد به این شهرستان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوبعلی نظری که صبح پنج‌شنبه به همراه برخی مدیران استانی و دستگاه‌های اجرایی استان وارد گناباد شد، در ابتدای ورود با حضور در مرقد علامه بهلول گنابادی و قرائت فاتحه یاد و خاطره وی را گرامی داشت.

استاندار و همراهان در ادامه با حضور در گلزار شهدای گمنام و اهدای شاخه‌های گل، ضمن ادای احترام به آنان، با آرمان‌های شهدای گمنام تجدید عهد و پیمان کرد.

نظری در اولین برنامه کاری سفر یک روزه به شهرستان گناباد، در شهرک صنعتی این شهر حضور یافت و عملیات اجرایی پست توزیع ۱۳۲ کیلوولتی برق را آغاز کرد.

عملیات ساخت این پست برق با سرمایه‌گذاری هزار و ۳۰۰ میلیارد ریالی از محل منابع شرکت‌های شهرک‌های صنعتی و توانیر و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آغاز شد و با احداث آن، ظرفیت شبکه برق این شهرستان به دو برابر میزان فعلی افزایش می‌یابد.

جلسه با صنعت‌گران و تولیدکنندگان شهرستان گناباد برنامه بعدی استاندار خراسان رضوی در سفر به گناباد است.

فرماندار گناباد در حاشیه آغاز عملیات اجرایی ساخت پست توزیع ۱۳۲ کیلوواتی برق شهرک صنعتی گناباد، با بیان این‌که همزمان با سفر استاندار خراسان رضوی به این شهرستان، ۶ طرح جهاد کشاورزی با هزینه ۱۳۹ میلیارد ریال افتتاح می‌شود، اظهار کرد: طرح‌های بخش کشاورزی این شهرستان شامل ۲ طرح لایروبی و مرمت قنوات روستاهای دیسفان و استاد، انتقال آب، گلخانه سه هزار مترمربعی، واحد تولیدی خوراک دام و طرح آبیاری تحت فشار در بخش کاخک است.

رضا نصیری افزود: بهره‌برداری از طرح گازرسانی به ۱۰ روستا در بخش‌های کاخک و مرکزی شهرستان گناباد و همچنین گازرسانی به صنایع در مجموع با هزینه ۸۰۰ میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های سفر استاندار خراسان رضوی به این شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: استاندار خراسان رضوی در سفر به گناباد ضمن دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و بازدید از فرودگاه در دست احداث گناباد، در دیدار با تولیدکنندگان و فعالان صنعتی و معدنی و همچنین نشست با نمایندگان تشکل‌های کشاورزی و دامپروری، مسائل و مشکلات آنان را بررسی خواهد کرد.

کد خبر 5421653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha