۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۰۴

توکلی‌نژاد خبر داد؛

احداث ۳ نمازخانه جدید در بهشت زهرا(س)

احداث ۳ نمازخانه جدید در بهشت زهرا(س)

معاون فنی و عمرانی سازمان بهشت حضرت زهرا (س)، از احداث سه نمازخانه جدید و مناسب سازی سرویس‌های بهداشتی ویژه معلولان و جانبازان سرافراز در این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی توکلی‌نژاد گفت: با توجه به حجم مراجعات به سازمان بهشت حضرت زهرا (س) و کمبود نمازخانه، تلاش ما این است که سرانه نمازخانه را در این سازمان افزایش دهیم.

معاون فنی و عمرانی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) با بیان اینکه در همین راستا تا پایان امسال سه نمازخانه در قطعه‌های ۷۹، ۹۰ و ۳۲۷ احداث خواهد شد، تکالیف بالادستی مبنی بر اینکه فضاهای شهری باید برای معلولان و جانبازان مناسب سازی شود را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: این موضوع نیز در دوره جدید با تاکید ویژه مورد توجه قرار گرفته است و تلاش می‌کنیم در همه بخش‌ها این موضوع دیده و لحاظ شود.

وی اظهار کرد: مناسب‌سازی ورودی و فضای داخلی سرویس‌های بهداشتی از جمله موضوعاتی هستند که با الزام فوریت به آن پرداختیم و در حال حاضر بهسازی سرویس‌های قدیمی و توجه به مناسب‌سازی در سرویس‌های در دست احداث مورد توجه ویژه است.

توکلی‌نژاد گفت: در ناحیه یک، طی چند سال گذشته، بهسازی سرویس‌های بهداشتی صورت گرفت، در ناحیه دو، از مجموع ۹ سرویس قدیمی، در سال گذشته یک سرویس و امسال ۶ سرویس بهسازی و مناسب‌سازی شدند و بهسازی دو سرویس باقی مانده نیز به زودی عملیاتی می‌شود.

معاون فنی و عمرانی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) تصریح کرد: در ناحیه سه که شامل قطعات جدید است با توجه به افزایش قبور و به فراخور نیاز، سرویس‌های بهداشتی جانمایی می‌شود که یک نمونه آن سرویس قطعه ۳۲۷ با ۳۲ چشمه است که ساخت آن آغاز شده است.

کد خبر 5424811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha