۱۰ اسفند ۱۴۰۰، ۰:۱۱

رئیس سازمان بسیج رسانه:

جشنواره خبر خوب برگزار می‌شود/ ایجاد باشگاه‌های رسانه‌های محلی

جشنواره خبر خوب برگزار می‌شود/ ایجاد باشگاه‌های رسانه‌های محلی

بوشهر- رئیس سازمان بسیج رسانه کشور از ایجاد و راه‌اندازی باشگاه‌های رسانه‌های محلی در استان‌های مختلف خبر داد و گفت: جشنواره خبر خوب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس محمدیان دوشنبه‌شب در نشست امضای تفاهم‌نامه همکاری صنعت و رسانه که در عسلویه برگزار شد اظهار داشت: در شرایط جنگی قرار گرفته‌ایم و در این شرایط رسانه‌ها به عنوان خط‌شکن نقش مهم و اساسی بر عهده دارند.

وی از تشکیل اتاق صنعت و رسانه در همه استان‌های کشور خبر داد و افزود: رسانه‌ها به عنوان مور پیشرفت محسوب می‌شوند و باید از این ظرفیت به خوبی در حوزه صنعتی استفاده شود. هر جا سخن از توسعه است، بدانید که رسانه موتور پیشرفت است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با تاکید بر اینکه مسئولان باید رسانه‌ها را بازوی خدمت بدانند اضافه کرد: تقویت گفتمان مطالبه‌گری با تکیه بر سه ویژگی صداقت، صراحت و صلابت دنبال می‌شود.

وی بر لزوم بازنگری در مسئولیت اجتماعی رسانه‌ها تاکید کرد و ادامه داد: کارهای بزرگی در حوزه پارس جنوبی صورت گرفته است ولی این اقدامات به خوبی رسانه‌ای نشده است.

محمدیان خواستار حمایت از رسانه‌ها از سوی صنایع شد و بیان کرد: جشنواره خبر خوب را در سطح کشور برگزار می‌کنیم و در استان‌ها باید هر ماه این گونه خبرها تقدیر شوند.

وی حمایت از رسانه‌های محلی را به عنوان اولویت بسیج رسانه عنوان کرد و ادامه داد: در همین راستا باشگاه‌های رسانه‌های محلی در همه استان‌ها ایجاد و راه‌اندازی می‌شوند که اولین باشگاه ماه آینده افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور بر لزوم ایفای نقش نظارتی توسط رسانه‌ها شد و گفت: پیوند صنعت و رسانه باید تقویت شود و اردوهای رسانه‌ای برای تبیین پیشرفت‌های پارس جنوبی برگزار شود.

کد خبر 5436123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha