۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۱۲

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر اقتصاد و دارایی تاکید کرد؛

نقش راهبردی استان قزوین در برنامه‌های مالی و اقتصادی دولت

نقش راهبردی استان قزوین در برنامه‌های مالی و اقتصادی دولت

قزوین-معاون وزیر اقتصاد و دارایی گفت: تنوع وجود صنایع بزرگ در قزوین این استان را به یک عنصر اثرگذار در برنامه‌های مالی و اقتصادی دولت بدل کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر ذبیح الله سلمانی در دیدار با استاندار قزوین که صبح چهارشنبه در جریان سفر یک روزه وی به استان قزوین صورت گرفت اظهار کرد: درآمدهای مالیاتی استان قزوین نشانگر جایگاه ویژه آن در چرخه تولید و نقش استان قزوین به عنوان یک استان صنعتی و کشاورزی در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر اقتصاد و دارایی بیان کرد: قزوین صنایع بزرگ و متنوعی را در خود جای داده است و همین موضوع هم فعالیت و رسالت دستگاه اقتصاد و دارایی را در این استان دوچندان کرده است.

این مسئول مطرح کرد: تلاش دستگاه‌های اقتصادی استان قزوین اعم از اقتصاد و دارایی، امور مالیاتی، گمرک و بیمه و همچنین بانک‌ها باید در جهت پیشبرد اهداف ترسیم شده اقتصادی کشور در حوزه‌های مالی و اقتصادی باشد و این روند باید به نحوی ادا شود که به تحقق برش استانی نیز کمک کند.

سلمانی در خاتمه یادآور شد: تلاش وزرات اقتصاد و دارایی به همراه دیگر وزارتخانه های مؤثر در حوزه اقتصاد، کمک به تحقق اهداف و برنامه‌های دولت و در نهایت رشد و گشایش اقتصادی در کشور است.

کد خبر 5437079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha