۱۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۳۲

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت لرستان خبر داد؛

آغاز طرح نظارت بر بازار لرستان در نوروز و ماه مبارک رمضان

آغاز طرح نظارت بر بازار لرستان در نوروز و ماه مبارک رمضان

خرم‌آباد- معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت لرستان از آغاز طرح نظارت بر فعالیت صنوف لرستان و نحوه توزیع کالاهای اساسی در بازار این استان، ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف مرادی امروز پنجشنبه در حاشیه جلسه طرح نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: در راستای طرح‌های زمانبندی شده سازمان حمایت، طرح نظارتی ویژه نوروز سال ۱۴۰۱ و ماه مبارک رمضان در دستور کار سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌ها قرار دارد.

وی افزود: در این طرح نظارتی، ما با همکاری و هم افزایی سیستم قضائی، سازمان تعزیرات حکومتی، اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی، سازمان جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، نیروی مقاومت بسیج دانشگاه علوم پزشکی و میراث فرهنگی و شبکه دامپزشکی و حمل و نقل و پایانه‌ها از چهاردهم اسفند تا پانزدهم اردیبهشت ماه نظارت بر توزیع کالاها و خدمات و اقلام مورد نیاز خانواده از جمله آجیل و خشکبار، میوه و تره بار، مواد پروتئینی، پوشاک و خدمات مرتبط با سفر در دستور کار قرار خواهیم داد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت لرستان خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در نیمه فروردین ماه، همزمان طرح بازرسی ویژه این ماه مبارک در دستور کار قرار دارد که بر کالاهای مرتبط از جمله فرآیند توزیع خرما، زولبیا و بامیه، شکر و…با همکاری دستگاه‌های مذکور نظارت ویژه ای اعمال خواهد شد.

کد خبر 5437794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha