۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۱۷

مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان:

فعالان فرهنگی و دینی کردستان در صف اول جهاد تبیین نقش آفرینی کنند

فعالان فرهنگی و دینی کردستان در صف اول جهاد تبیین نقش آفرینی کنند

سنندج- مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: از جامعه دینی استان انتظار می‌رود که برای تحقق جهاد تبیین در صف اول باشند و نسل جوان را با ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی آشنا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی روز شنبه در نشست شورای هماهنگی شبکه‌های هیأت و تشکل‌های دینی کردستان که با موضوع مناسبت‌های شعبان‌المعظم و برنامه‌ریزی سال ۱۴۰۱ برگزار شد، اظهار کرد: رسالت همه ما خدمت خالصانه است و باید باور داشته باشیم که شأن ما در این دستگاه خدمت‌رسانی است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین تأکید ویژه دارند، افزود: از جامعه دینی انتظار می‌رود که برای تحقق جهاد تبیین در صف اول باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان افزود: در فضای مجازی علیه انقلاب اسلامی تبلیغ می‌شود و برای مقابله با این توطئه‌ها باید دستاوردهای انقلاب را برای نسل جوان و آیندگان تبیین کرد.

حجت‌الاسلام رازیانی تصریح کرد: باید سطح کار و دغدغه‌هایمان را بالا ببریم و به حاکمیت اسلام در دنیا فکر کنیم.

وی اضافه کرد: باید همه تشکل‌های دینی و مذهبی با هم همسو و همگام باشند و کار منسجم انجام دهند چرا که کارهای جزیره‌ای هیچ بازخوردی ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خاطر نشان کرد: خوشبختانه بین تشکل‌های کردستان آسیب جدی و مشکلی وجود ندارد اما نیاز است انسجام در اجرای برنامه‌ها وجود داشته باشد.

حجت‌الاسلام رازیانی اظهار کرد: در قالب فعالیت‌های گفتمان‌ساز از تشکل‌های دینی حمایت خواهیم کرد.

وی بیان کرد: باید نیروهای جوان و معتقد به هیئات و تشکل‌های دینی در استان تربیت شوند تا در کنار پیشکسوتان این حوزه تجربه کسب کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: ساماندهی روضه‌های خانگی، حمایت از فعالیت‌های گفتمان‌ساز، اجرای فعالیت‌های آموزشی، برگزاری کلاس‌های مداحی و برنامه‌های دیگری برای سال ۱۴۰۱ تدوین شده و اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام رازیانی عنوان کرد: در استان کردستان بستر ارادت مودت به اهل بیت بالاست و باید از ظرفیت‌های موجود در استان بهره برد.

نورعلی خزاعی رئیس شورای هماهنگی شبکه‌های هیأت و تشکل‌های دینی کردستان نیز در این نشست گزارشی از فعالیت تشکل‌های استان ارائه و اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۶۰۰ هیأت مذهبی در استان فعالیت دارند که در برنامه‌های مناسبتی و مذهبی ایام سال فعالیت دارند.

وی توزیع بسته‌های معیشتی، تهیه و اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند، توزیع یکصد قواره چادر بین بانوان استان با قیمت مناسب و اجرای ده‌ها فعالیت دیگر از اقداماتی است که توسط شورای هماهنگی شبکه‌های هیأت و تشکل‌های دینی کردستان پیگیری و اجرا شده و همچنان تداوم دارد.

در این نشست مجوز فعالیت دو هیأت مذهبی در سنندج و دهگلان تحویل داده شد.

کد خبر 5439410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha