۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۸:۲۲

طی مراسمی؛

بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر مکشوفه در استان قم امحا شد

بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر مکشوفه در استان قم امحا شد

قم- مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر مکشوفه در استان قم امحاء شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طی مراسمی بیش از هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر که در محورهای استان قم کشف و ضبط شده بود امحا شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم عصر یکشنبه در حاشیه این مراسم اظهار داشت: تنها نباید به مبارزه با مواد مخدر بسنده کرد و در این زمینه نیازمند راه حل های سلبی و ایجابی هستیم.

احمد حاجی زاده، این میزان از مواد مخدر را صرفاً برای قم ندانست و ابراز داشت: از آنجا که استان قم شاهراه مواصلاتی ۱۷ استان کشور است، بسیاری از کشفیات انواع مواد مخدر در محدوده استان قم و با تلاش مأموران نیروی انتظامی صورت می‌گیرد که مقصد نهایی آنها استان‌های دیگر است.

وی ادامه داد: همگان می‌بایست در ریشه کن کردن مواد مخدر تلاش کنند و در این زمینه خانواده‌ها نقش مهمی برای مراقبت از فرزندان خود بر عهده دارند تا کانون خانواده و سلامت جامعه حفظ شود.

معاون استاندار قم اضافه کرد: تا زمانی که سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر برای عرضه این مواد افیونی تلاش می‌کنند مبارزه با آنان نیز ادامه دارد و یاد و خاطره شهدای این راه را نیز گرامی می‌داریم.

کد خبر 5440556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha