۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۵۰

سال ۱۴۰۱ صورت می پذیرد؛

اعزام نیروی‌های جهادی قرارگاه جهادی امام رضا(ع) به بندرجاسک

اعزام نیروی‌های جهادی قرارگاه جهادی امام رضا(ع) به بندرجاسک

حاجوی از اردوی جهادی سال ۱۴۰۱ در بندر جاسک استان هرمزگان خبرداد و گفت: هدف اصلی در این اردوها علاوه بر فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و پزشکی رساندن مطالبات مردم این مناطق به مسئولین است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حاجوی دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) با بیان اینکه اردوی جهادی سال ۱۴۰۱ در بندر جاسک استان هرمزگان برگزار خواهد شد اظهار داشت: هدف اصلی ما در این اردوها علاوه بر فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و پزشکی رساندن مطالبات مردم این مناطق به مسئولین است.

حاجوی گفت: قرارگاه جهادی امام رضا (ع) از سال ۱۳۹۳ با محوریت ساماندهی اردوهای جهادی شکل گرفت که در همان سال در خرمشهر با تعداد ۳۷۰۰ نفر فعالیت خود را آغاز نمود. این امر در شهر خرمشهر تا سال ۹۶ ادامه با عنوان راهیان نور جهادی ادامه پیدا کرد. بدین صورت که علاوه بر فعالیت‌های جهادی این گروه‌ها از راهیان نور نیز بازدید می‌کردند.

وی بیان کرد: در سال ۱۳۹۴ کار ویژه در زمینه مبارزه با فقر تهران آغاز شد در این طرح با توزیع بسته‌های معیشتی تلاش کردیم تا مشکلات خانوارها را شناسایی کرده تا بتوانیم این مشکلات را حل کنیم‌. آزادسازی زندانیان، پویش لوازم تحریر از جمله سایر فعالیت‌های ما بوده است. همچنین موفق شدیم با تولید اپلیکیشن سایه خیریه‌ها را ساماندهی کرده و رابطی بین خیریه‌ها و توانمندان شویم که تاکنون بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ خیریه در این اپلیکیشن ثبت شده است.

دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) بیان کرد: از سال ۱۳۹۵ نیز پیگیر نمایندگی‌های استانی و شهرستانی بودیم که در حال حاضر تقریباً در تمام استان‌ها و در ۳۰۰ شهرستان موفق به ایجاد نمایندگی شده‌ایم. هدف اصلی ما تلاش برای توانمندسازی نیازمندان و ایجاد اشتغال برای این عزیزان است. در حال حاضر در بخش بانوان سرپرست خانوار مشاغل خانگی از جمله خیاطی، میوه خشک کردن و… را ایجاد کرده و برای آنان بازار کار فراهم آورده‌ایم.

کد خبر 5442241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha