۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۴۳

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان:

اعزام دانشجویان استان سمنان به راهیان نور آغاز شده است

اعزام دانشجویان استان سمنان به راهیان نور آغاز شده است

سمنان- فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان با بیان اینکه اعزام دانشجویان به راهیان نور در قرارگاه علم‌الهدی آغاز شده است، گفت: این روند تا ۲۵ اسفند ماه تداوم خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی خالقیان در نشست خبری ظهر چهارشنبه خود با حضور رسانه‌ها و خبرنگاران به میزبانی بسیج علمی پژوهشی سپاه استان سمنان با بیان اینکه از ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ اعزام دانشجویان به راهیان نور در قرارگاه علم‌الهدی آغاز شده است، تاکید کرد: این روند در استان تا بیست و پنجم اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این اعزام‌ها با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد، افزود: پیش‌بینی می‌شود در مدت اجرای طرح توسط قرارگاه علم الهدی بیش از یک هزار و ۱۰۰ دانشجو به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شوند.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان کاروان طلاب استان نیز روز گذشته به مناطق عملیاتی جنوب در قالب کاروان راهیان نور اعزام شدند، تاکید کرد: اردوی راهیان نور دانش‌آموزی اما بنا به مسائل مرتبط با کرونا و جلساتی که با آموزش و پرورش برگزار شده، قرار است به صورت مجازی و در بستر سامانه شاد برگزار شود.

خالقیان با بیان اینکه ارتقای روحیه جهاد و فداکاری از جمله مهمترین محورهای این اردوها است، گفت: طبق اعلام آموزش و پرورش و به دلیل شیوع ویروس کرونا دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم استان همزمان با روزهای بیست و دوم و بیست و سوم اسفند ماه سال جاری از طریق سامانه شاد در اردوی راهیان نور شرکت خواهند کرد.

وی درباره برنامه‌های روز ملی راهیان نور نیز افزود: راه‌اندازی کاراوان خادم‌الشهدا با هدف حرکت به سمت مزار شهدا و غبارروبی گلزار شهدای دفاع مقدس استان سمنان همزمان با روز نوزدهم اسفند ماه از جمله محوری ترین و آغازین برنامه‌های روز ملی راهیان نور در استان است.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان از استقرار نهضت کمک‌های مومنانه در نمازجمعه این هفته استان خبر داد و گفت: خاطره‌گویی، برنامه‌های هنری و فرهنگی، تولیدات تلویزیونی و رسانه‌ای و… از دیگر برنامه‌های روز راهیان نور در استان محسوب می‌شود.

کد خبر 5442951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha