۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۱۸

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خبر داد؛

اکران فیلم‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران در خراسان جنوبی

اکران فیلم‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران در خراسان جنوبی

بیرجند- معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت چهارمین هفته فیلم و عکس استان، فیلم‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران در بیرجند اکران و از ۹۰ فیلم ساز و عکاس تقدیر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ۳۴ عکس هنرمندان عکاس استان در نمایشگاه عکسی در نگارخانه شهر بیرجند در مرکز بیرجند شناسی شهرداری افتتاح شد.

سید علی زمزم در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت چهارمین هفته فیلم و عکس استان و با هدف گردهمایی و آشنایی علاقمندان به فیلم و عکس عضو انجمن سینمای جوان بیرجند ۳۴ عکس از هنرمندان عکاس استان در قالب نمایشگاهی در نگارخانه شهر در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.

به گفته وی موضوع این نمایشگاه آزاد بود و ۳۳۶ عکس از ۳۴ عکاس و هنرمند استان به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال شد.

وی بیان داشت: از بین عکس‌های ارسالی ۳۴ اثر برتر در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه به مدت سه روز در محل نگارخانه شهر بیرجند در مرکز بیرجند شناسی شهرداری بیرجند برپا شده است و علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۰ به مدت یک هفته از این نمایشگاه دیدن کنند.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در بخش فیلم چهارمین هفته فیلم و عکس استان هم تعدادی از فیلم‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران و پنج فیلم از تولیدات اعضای انجمن سینمای جوان بیرجند در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته فیلم‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران در سالن گلبانگ اکران می‌شوند.

زمزم ادامه داد: پنجشنبه این هفته هم ساعت ۱۹ در سالن گلبانگ از حدود ۹۰ فیلم ساز و عکاس عضو انجمن سینمای جوان بیرجند که در سال جاری با این انجمن همکاری یا تولید اثر داشته اند، تقدیر خواهد شد.

کد خبر 5443106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha