۱۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۴۳

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان غربی:

چهارمین جشنواره ملی دانشگاهی حرکت در ارومیه برگزار می شود

چهارمین جشنواره ملی دانشگاهی حرکت در ارومیه برگزار می شود

ارومیه – رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان غربی از برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره ملی دانشگاهی حرکت در ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس یوسفی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه اختتامیه چهارمین جشنواره ملی دانشگاهی حرکت که بین دانشجویان دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور هرساله برگزار می‌شود، ۲۲ اسفند در ارومیه برگزار می‌شود، افزود: فعالیت خلاقانه، کار آفرینی، شاخه انجمن برتر، نشریات و بخش ویژه از جمله محورهای جشنواره حرکت است.

وی در خصوص هدف از برگزاری جشنواره نیز اظهار کرد: تشویق ایده‌های خلاق، ایجاد نشاط و انگیزه و ساماندهی دانشجویان برای زندگی سالم و سوق دادن طرح‌های خلاقانه دانشجویان به بازار کار و صنعت استان در جهت توسعه اقتصاد مقاومتی از جمله اهداف اجرای جشنواره حرکت است.

یوسفی با اشاره به اینکه جشنواره با محوریت دانشجویان و اساتید برگزار می‌شود، تصریح کرد: برای چهارمین جشنواره ملی حرکت ۳۰۸ اثر به دبیر خانه ارسال و ۲۹ اثر منتخب و به وزارت علوم برای ارزیابی ارسال شد.

وی با تاکید به اینکه در این جشنواره ۵۰ داور به ارزیابی آثار پرداختند، اظهار کرد: سال گذشته از استان تنها یک اثر برگزیده شد اما امسال دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان ۴ مقام منتخب کسب کردند.

یوسفی ادامه داد: با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری درجهت حمایت از طرح‌های خلاقانه برای توسعه بخش اقتصادی و حرکت در جهت اقتصاد مقاومتی وظیفه ما حمایت از دانشجویان خلاق و دارای طرح‌های خلاقانه و عملیاتی برای گام برداشتن در این راه است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره حرکت یکشنبه هفته آینده با حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی در ارومیه برگزار می‌شود.

یوسفی افزود: ٣۵٠ اثر در این جشنواره مشارکت کرده‌اند که ٢٩ اثر آن به عنوان آثار برتر در اختیار وزارت علوم قرار گرفته که ۴ اثر برتر سهم استانی است.

کد خبر 5443894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha