۲۰ اسفند ۱۴۰۰، ۷:۳۴

سرپرست شرکت فرودگاه ها و ناوبری ایران:

پروژه اپرون فرودگاه بین المللی ساری در دست اجرا است

 پروژه اپرون فرودگاه بین المللی ساری در دست اجرا است

ساری- سرپرست شرکت فرودگاه ها و ناوبری ایران گفت: پروژه اپرون فرودگاه بین المللی فرودگاه بین المللی شهدای ساری با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا سیدی پنجشنبه شب در نشست بررسی مسائل و مشکلات فرودگاه‌های استان با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف در فرودگاه ساری اظهار داشت: اپرون این فرودگاه به مساحت ۱۴ هزار مترمربع و با ۸۰ میلیارد ریال در دست اجرا است.

وی بلوار دسترسی ورودی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال، حصارکشی پیرامونی و امنیت فیزیکی فرودگاه شهدای ساری با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال، انبار مرکزی و محوطه سازی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال، پروژه‌های بهسازی شامل ساختمان‌های پلیس، سپاه، فنی و تجهیزات، مامورسراها، الکترونیک و ترمینال با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال، احداث جاده سرویس رُد و دسترسی به سایت‌های کمک ناوبری با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال دردست اقدام است.

وی ادامه داد: طرح‌ها و پروژه‌های فرودگاه ساری اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

سعداله وطنخواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران نیز خرید و بهره برداری از تجهیزات کمک بازرسی و خودروهای ایمنی و آتش نشانی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال و خرید و نصب دوربین‌های مداربسته و کابل کشی مربوطه با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال را از جمله اقدامات بیان کرد.

وی ادامه داد: تملک و آزاد سازی و خرید اراضی طرح توسعه و محل نصب سامانه کمک ناوبری به مساحت تقریبی ۴۰ هکتار با اعتبار ۱,۱۰۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌ها است.

سه فرودگاه در مازندران فعالیت دارد.

کد خبر 5444058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha