۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۰۵

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری اعلام کرد؛

کاهش صد در صدی تصادفات منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری

کاهش صد در صدی تصادفات منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از کاهش صد در صدی تصادفات منجر به فوت تعطیلات نوروزی در استان خبر داد.

سرهنگ غلامعلی نوربخش در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی تا پنج فروردین ماه ۱۴۰۰ با افزایش ۱۱۸ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری رو به رو بوده ایم.

وی تصریح کرد: میزان افزایش ورودی و خروجی چهارمحال و بختیاری به ترتیب ۱۱۰ درصد و ۱۲۵ درصد است.

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری با اشاره به کاهش صد در صدی تصادفات منجر به فوت در ایام تعطیلات نوروزی در استان، عنوان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تا پنج فروردین ماه ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال قبل تصادفات خسارتی شش درصد کاهش و تصادفات جرحی ۵۵ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ نوربخش با اشاره به پایان سفرهای نیمه اول تعطیلات نوروزی، مطرح کرد: با توجه به افزایش بازگشت مسافران به استان، نبود روشنایی در اکثر محورهای مواصلاتی و دو طرفه بودن مسیرها رانندگان از عجله و شتاب در رانندگی خودداری کنند.

وی با بیان اینکه مسافران بازگشت خود را به ساعات پایانی شب موکول نکنند، افزود: رانندگان در صورت خستگی استراحت بین راهی را در برنامه خود قرار دهند.

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بیشترین تصادفات طی ۱۰ روز گذشته در شهرستان‌های شهرکرد و لردگان بوده است، ادامه داد: بیشترین تصادفات در چهارمحال و بختیاری واژگونی است که تخطی از سرعت ممنوعه و عدم توجه به جلو علت این تصادفات می‌باشد.

کد خبر 5453272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha