۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۳۲

در گفت‌وگو با مهر بیان شد؛

روزانه بیش از ۴۰۰۰ نفر از تالاب بین‌المللی شادگان بازدید می‌کنند

روزانه بیش از ۴۰۰۰ نفر از تالاب بین‌المللی شادگان بازدید می‌کنند

شادگان- سرپرست فرمانداری شادگان گفت: روزانه بیش از چهار هزار نفر از جاذبه‌های تالاب بین‌المللی شادگان، سایت گردشگری و دیگر ظرفیت‌های شهرستان دیدن می‌کنند.

جمال صالح زاده به خبرنگار مهر اظهار کرد: این تعداد افراد شامل گردشگران، کاروان‌های راهیان نور، مهمانان داخلی و خارجی بوده و در روزهای آتی نیز تعداد بازدیدکنندگان از این تالاب افزایش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اقدامات ستاد خدمات سفر شهرستان شادگان به گردشگران بیان کرد: ستاد شهرستان یک ماه قبل از نوروز ۱۴۰۱ کار خود را آغاز کرد و اقداماتی از قبیل نخاله برداری، نظافت، ساخت دو اسکله در شهر دارخوین و روستای حدبه خنافره، احیا جزیره تالاب با ساخت ۲۵ مضیف از نی با کمک اهالی روستا، رنگ آمیزی و راه اندازی نماز خانه صراخیه، نصب بنر و تابلوهای بزرگ اسکله گردشگری و… را در برنامه خود داشت.

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: شرایط برای معرفی صنایع گردشگری و صنایع دستی شادگان به گردشگران مهیا است؛ همچنین در سه روز اخیر روستای منصوره عاصی (اقامتگاه مرزوق) و روستای ابوعرابید بیشترین سهم را در بین نقاط شهرستان بعد از سایت گردشگری صراخیه در جذب گردشگر داشته‌اند.

کد خبر 5453378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha