۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۰۲

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

مصدومین حادثه آتش سوزی قشم به ۸ نفر رسید

مصدومین حادثه آتش سوزی قشم به ۸ نفر رسید

بندرعباس - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: امدادرسانی به مصدومان حادثه حریق ساختمان مسکونی در الهیه قشم ادامه دارد و هشت مصدوم داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین قاسمی صبح شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح آتش سوزی در مجتمع مسکونی در جزیره قشم بیان داشت: امدادرسانی به مصدومان حادثه حریق ساختمان مسکونی در الهیه قشم همچنان ادامه دارد و به علت سرایت آتش، به ساختمان های همجوار، هشت نفر دچار مسمومیت استنشاقی یا استرس ناشی از حریق شده؛ که، توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ قشم خدمات درمانی سرپایی در محل دریافت کردند.

وی عنوان کرد: یکی از مصدومان حادثه، آقای ۲۳ که در همان دقایق اولیه با تشخیص مسمومیت استنشاقی، توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شده بود با بهبود علائم حیاتی از بیمارستان ترخیص و سایر مصدومان هم با دریافت خدمات درمانی از قبیل اکسیژان آزادی و انجام دارو درمانی در محل فوریت به صورت سرپایی درمان شدند.

وی اضافه کرد: عملیات اطفاء حریق همچنان ادامه دارد لذا اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه هرمزگان ادامه داد: ساعت۴:۳۰ بامداد امروز، گزارش یک مورد حریق در شهرک الهیه قشم به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ ارسال و از همان دقایق اولیه تیم های اورژانس ۱۱۵ و آتش نشانی در محل حضور دارند. سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده است.

قاسمی بیان کرد: ساختمانی مذکور یک ساختمان مسکونی چهار طبقه است که ظاهرا زیر زمین آن انبار چوب بوده که به علت شدت حریق ساختمان ریزش کرده است.

کد خبر 5453722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha